Lönekonsult till vår interimsavdelning
Azets Insight AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Azets Insight AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du löneadministratör som är bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!
Azets är en internationell outsourcingleverantör inom lön och redovisning. Vi erbjuder även våra kunder interimskonsulter som kan hjälpa till på plats hos kunderna under tillfälliga perioder. Nu söker vi en driven lönekonsult till vår interimsverksamhet i Stockholm.
Är du löneadministratör som är bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!
Azets är en internationell outsourcingleverantör inom lön och redovisning. Vi erbjuder även våra kunder interimskonsulter som kan hjälpa till på plats hos kunderna under tillfälliga perioder. Nu söker vi en driven lönekonsult till vår interimsverksamhet i Stockholm.
Vi önskar att du har arbetat minst 5 år med självständigt lönearbete samt att du har goda kunskaper i Hogia och/eller Agda och olika kollektivavtal. I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom att du får erfarenhet av att arbeta hos olika kunder i deras system och processer. Dina uppdrag kan vara olika långa och ha olika omfattning, men oftast är ett uppdrag minst ett halvårssuppdrag. När du inte arbetar hos kund förstärker du våra övriga löneteam inom outsourcing. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Du behöver vara en person som tycker om variation och nya utmaningar samtidigt som du är pålitlig och levererar med kvalitet. Du tycker om att bygga relationer och ge bra service till kunder. För att lyckas med dina uppdrag hos oss behöver du kunna svenska flytande i tal och skrift samt vara bekväm med att kommunicera på engelska.
Vi söker dig med:
* YH utbildning inom lön
* Minst 5 års självständigt lönearbete
* Erfarenhet från lönesystemet Hogia och/eller Agda
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Kunskaper i Excel
På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkludernade miljö. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Du som medarbetare på Azets har tillgång till hälsoaktiviteter och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi ger dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.
Intresserad?
Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss. Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan.
Har du några funderingar innan du söker? Maila interimschef Helena Malmström på
helena.malmstrom@azets.com.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-11-10ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAzets Insight AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SEGA00004-18011".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Azets Insight AB (org.nr 556250-3580)
Arbetsplats Azets
Jobbnummer 7159924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.