Löneadministratör till Serneke i Göteborg
Oddwork Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Serneke startades 2002 och har under de senaste åren varit ett av Sveriges snabbast växande företag. Engagerade medarbetare med en tydlig målbild och vision att utmana ledarna inom branschen är en av flera förklaringar till framgångarna. Vi fortsätter vår resa med målet att expandera ännu mer, både inom Sverige och internationellt. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en driven Löneadministratör!
Om tjänsten som Löneadministratör
Som löneadministratör kommer du att ansvara för lönearbetet för bolagets anställda på en avgränsad del av koncernen. I arbetet ingår rapportering, avstämning och utbetalning av löner samt hantering av anställningsavtal, traktamenten, reseräkningar och kvitton. Arbetet görs i bolagets befintliga lönesystem Agda. Det är en administrativ roll men som även handlar om frågor som rör bolagets personal vilket samtidigt gör att den innebär mycket kontakt med medarbetare.
Vi söker dig som...
• är serviceminded, lösningsorienterad och utåtriktad! Du har ett genuint intresse för ekonomi och löner och du arbetar noggrant, självgående och strukturerat. Utöver detta är det viktigt att du är en positiv och handlingskraftig person som har lätt att lära. Du kommer att ingå i personalavdelningen och arbeta i tätt samarbete med övriga löneadministratörer.
Du har eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet av självständigt administrativt lönearbete. Det är meriterande om du även arbetat med liknande arbetsuppgifter inom entreprenad- och byggbranschen. Utöver detta ser vi även att du hanterar lönesystemet Agda utan problem. Som Löneadministratör är det viktigt att du har vana av att arbeta i Officeprogrammen och har god kommunikativ förmåga. Du hanterar svenska i både tal och skrift väl.
Vad bolaget erbjuder dig
Serneke drivs av utmaningar i alla dess former och vill vara delaktiga och bidra med nya infallsvinklar och lösningar. Det är ett företag där medarbetarna har ett högt engagemang, driv och handlingskraft. Kort och gott är det helt enkelt nästa generations entreprenadföretag. Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Serneke. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.
START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Consultant Manager Poyan Karimi,
poyan@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-04-27
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
Publiceringsdatum2016-03-28ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2746883
Observera att sista ansökningsdag har passerat.