Löneadministratör till Magelungen 50 %

SW / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Magelungen är ett idéburet, innovativt och medarbetarägt aktiebolag, ett företag i ständig förändring och tillväxt. Företaget vill bidra till samhällsnytta och innovationskraft inom behandling, skola och förändringsarbete.

Magelungens ekonomienhet söker en löneadministratör på halvtid. Rollen som löneadministratör innebär att ha full koll på hela löneprocessen från administration av lönesystem till utbetalning av lön. I arbetet som löneadministratör jobbar man med Hogia Lön Plus.

En stor del av arbetet innebär att svara på frågor från medarbetare och chefer.

Tjänstens ansvarsområden kan komma att utökas till att innefatta arbetsuppgifter med fokus mot ekonomiadministration.

Publiceringsdatum
2017-04-26

Profil
Vi tror att du som söker har en gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning och något års arbetserfarenhet av lönearbete. Du kan hantera hela löneprocessen och har du dessutom arbetat i Hogias program är det en fördel. Att tolka kollektivavtal kommer vara en del av din vardag och därför är det viktigt att du har vana från det. Då tjänsten kan komma att innehålla ekonomiadministration så är den kunskapen ett plus. Vidare behärskar du Officepaketet, framförallt Excel.

Tjänsten innebär ett omväxlande och självständigt arbete som kräver engagemang och initiativförmåga med hög ansvarskänsla. Vi tror att du som person är noggrann, systematisk och har förmågan att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du kommer att arbeta självständigt men vi värdesätter också att du har en god samarbetsförmåga.

Övrig information
I den här direktrekryteringen till Magelungen hjälper vi på SW dem att hitta deras nya Löneadministratör. Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan direkt- antingen via vårt system och knappen nedan eller genom att maila din ansökan till emma.levin@sw.se

Tjänsten är tänkt att starta 21/8 och kunden tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt tid. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 076 647 16 65.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin emma.levin@sw.se Telefonnummer: 08-407 55 70

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3461444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: