Löneadministratör till internationellt företag

Jurek Rekrytering & Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-07-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör till internationellt företag" (publicerad 2016-10-07) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-07-31

Dina arbetsuppgifter
I rollen som löneadministratör hos vår kund arbetar du med och ansvarar självständigt för att utföra det dagliga arbetet med administration av löner, Detta innefattar att bearbeta, administrera, rapportera samt utbetala löner. I rollen ingår det också att svara på frågor från anställda samt vara ett bollplank gentemot chefsledet i lönerelaterade ärenden. Andra arbetsuppgifter som ingår är andra beräkningar, kontoavstämningar, statistik, rapportframställning, frånvarohantering samt övrig personaladministration.

Lönearbetet utförs i Hogia, varför kunskap och tidigare erfarenhet från systemet är ett krav för tjänsten.

Vem är du?

Till tjänsten som löneadministratör söker vi dig som har ca 2-5 år erfarenhet av brett löneadministrativt arbete och innehar goda kunskaper kring alla delar i löneprocessen. Det är krav att du har erfarenhet av lönesystemet Hogia. Du är flytande i det engelska språket, både i tal och skrift.

Som person vill vi att du är engagerad, prestigelös och genuint intresserade av lönefrågor. Du bör även vara noggrann, självgående och samtidigt ha god samarbetsförmåga. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och trivs i en fartfylld organisation. Vidare har du lätt för att anpassa dig till nya miljöer och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter.

Du erbjuds

Du erbjuds en spännande tjänst hos ett internationellt bolag som expanderar. Det är en lättsam arbetsmiljö med högt i tak och väldigt trevliga kollegor. Detta är ett uthyrningsuppdrag där du anställs av Jurek Rekrytering & Bemanning och arbetar som konsult hos vår kund under ca 3 veckor med möjlighet till förlängning och bli anställd direkt hos vår kund.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Caroline Frödén, på telefonnummer: 0766-33 14 44, alt. via mail: caroline.froden@jurekbemanning.se .

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se .

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.

Start:

Omgående

Ersättning
Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag

Omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2867
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Frödén 0766 33 14 44 caroline.froden@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2373844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: