Löneadministratör till internationellt företag
Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vi söker en löneadministratör för ett vikariat till ett internationellt företag. Du kommer att ingå i en grupp om 8 löneadministratörer.
• Arbeta med hela löneprocessen
• Ge support och konsultativt stöd till organisationen
Som löneadministratör kommer du att ingå i en grupp om 8 löneadministratörer.
Vi söker dig som har:
• Minst fem års erfarenhet av löneadministration
• Erfarenhet av att arbeta med hela löneprocessen och det är mycket meriterande om du har arbetat med både löner för både tjänstemän och kollektivanställda
• Goda kunskaper om lönesystem. Meriterande med erfarenhet av lönesystemet Personec L
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift är meriterande
Vi söker dig som är:
• Serviceinriktad och har kunden i fokus då det ställs höga krav på konsultativ förmåga
• Trygg i din yrkesroll
• Noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten
• Prestigelös och hjälper gärna till där det behövs
• Proaktiv, initiativrik och engagerad i ditt arbete
• Stresstålig
Detta erbjuder vi:
• Ett mycket spännande och utvecklande arbete och en stimulerande och trevlig arbetsplats.
Tjänsten är på heltid och placerade på det svenska huvudkontoret på Kungsholmen, Stockholm.
Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut så skicka din ansökan redan idag!
Har du några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Carin Wall på tel. 072 988 90 07
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2014-01-15Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarin Wall 072 988 90 07
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1749699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.