Löneadministratör med generösa arbetstider & Eng. språk

Aurenav Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör med generösa arbetstider & Eng. språk" (publicerad 2019-05-13) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aurenav Sweden AB i Stockholm

Vill du arbeta med löneadministration i en internationell miljö, med klienter från världens alla hörn och friheten att utvecklas i din yrkesroll? Söker du en arbetsplats med generösa arbetstider, grön omgivning och stora möjligheter att påverka?Vi på Aurenav Sweden AB förser sedan 18 år tillbaka utländska företag, ideella organisationer, statliga myndigheter och individer med heltäckande lösningar för den svenska marknaden, inom såväl löneadministrations som juridik och redovisning. Vi söker nu en specialicerad löneadministratör med erfarenheten och viljan att bli en del av vårt team, och än har inte tjänsten tillsatts.Vårt kontor är beläget i Farsta strand, i nära anslutning till såväl tunnelbana som pendeltåg och med stora grönområden nära till hands. För att skapa en god balans mellan arbete och fritid erbjuder vi både flextid och reducerad arbetstid, och som heltidsanställd hos oss jobbar du normalt vardagar kl 9:00-16:00, totalt 32,5 timmars arbetstid per veckan. Vi är ett relativt litet företag, men med en trofast och stadigt växande kundbas samt en familjär arbetsatmosfär.English is the main language both in our workplace and with our clients, but a fluent grasp of both written and spoken Swedish is also an absolute prerequisite for this position.The person we are looking for will have a minimum of 2 years' experience of practical Swedish payroll administration, as well as the ability and confidence necessary for handling complicated payrolls independently. Our payroll is administrated using the program Visma Lön 600, and you will be required to have extensive knowledge and experience with this system. We will during our recruitment process mainly focus on the applicant's practical skills and experiences, but relevant education and certifications will be taken into account.Requirements* Minimum 2 years' experience of working will salary administration is Sweden, and the ability to work independently. Our aim is that you should be able to familiarize yourself with the work tasks quickly and then be able to independently handle the payroll for a significant portion of our foreign clients in Sweden, many of whom require a certain amount of experience and expertise.* Fluent languages skills in both Swedish and English.* A firm knowledge and experience of the salary administration program Visma Lön 600.Personal Criteria* You are confident with handling direct interaction with clients and coworkers from all parts of the world.* You are driven, detail orientated and have the ability to plan your time and work independently.ApplicationDo you feel this job is just what you have been looking for? Please send a personal application letter and CV to the contact below, preferably in English, and tell us why you have the practical skills we need. We hope you will be able to start on the 1st of April 2019, but we can if necessary be flexible in that regard.If you have any questions, don't hesitate to call! We will hold interviews through-out the advertisement period.Main Contact Person: Rachel BaldwinTelephone : 08-604 07 02E-mail: information@aurenav.comWebsite: http://aurenavsweden.com

Publiceringsdatum
2019-04-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-01

Företag
Aurenav Sweden AB

Kontorsadress
Forsbackagatan 24

Jobbnummer
4726065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aurenav Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aurenav Sweden AB: