Löneadministratör inom personlig assistans

Fröken Fridas Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fröken Fridas Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Fröken Fridas Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.

Vi söker en löneansvarig till ett växande företag.

Du kommer främst att arbeta med allmän löneberedning, avtalsöverföring, frånvarorapportering, utlägg, intyg, support och andra lönerelaterade uppgifter.
I tjänsten ingår också ett totalansvar för lönekörningen.

För att trivas hos oss ska du tycka om ett högt tempo, ha många arbetsuppgifter igång samtidigt, nyfiken på att lära dig och inte vara rädd för att själv ta initiativ.

Du som söker ska ha dessa kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
Har en mycket god servicekänsla
Vana med arbete i Crona lön eller annat löneprogram

Tjänstgöringsgrad: 50%
Ersättning: månadslön efter ö.k.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-09-30

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Fröken Fridas Assistans AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Fröken Fridas Assistans AB (org.nr 556818-0151)

Jobbnummer
4874894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fröken Fridas Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fröken Fridas Assistans AB: