Löneadministratör inom personlig assistans
Fröken Fridas Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fröken Fridas Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Fröken Fridas Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.
Vi söker en löneansvarig till ett växande företag.
Du kommer främst att arbeta med allmän löneberedning, avtalsöverföring, frånvarorapportering, utlägg, intyg, support och andra lönerelaterade uppgifter.
I tjänsten ingår också ett totalansvar för lönekörningen.
För att trivas hos oss ska du tycka om ett högt tempo, ha många arbetsuppgifter igång samtidigt, nyfiken på att lära dig och inte vara rädd för att själv ta initiativ.
Du som söker ska ha dessa kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
Har en mycket god servicekänsla
Vana med arbete i Crona lön eller annat löneprogram
Tjänstgöringsgrad: 50%
Ersättning: månadslön efter ö.k.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-09-30ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFröken Fridas Assistans AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Fröken Fridas Assistans AB (org.nr 556818-0151)
Jobbnummer 4874894
Observera att sista ansökningsdag har passerat.