Löneadministratör för omgående anställning

Tinnis Consulting AB / Ekonomiassistentjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tinnis Consulting AB i Nacka

Löneadministratör för omgående anställning för uppdrag i Nacka som består av 250 tjänstemannalöner i Hogia.

Publiceringsdatum
2014-11-24

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att självständigt utföra det dagliga arbetet med administration av löner, vilket bland annat innefattar att bearbeta, administrera, rapportera samt utbetala löner. Andra arbetsuppgifter som kan ingå är andra beräkningar, statistik, rapportframställning, frånvarohantering samt personaladministration kring försäkringar och pensioner. Det är stort pluss att du har kunskaper inom lönesystemet Hogia samt om du behärskar affärsengelska i både tal och skrift.
Det är ett krav att du både talar och skriver flytande på svenska då du kommer att ha mycket kundkontakt både via telefon och mail.

Vem är du?

Kvalifikationer
• Du är mycket noggrann
• Du har minst ett års erfarenhet av arbete med löner
• Du har erfarenhet av kvalificerat lönearbete
• Du har god kunskap om bokföring/ redovisning
• Du är van att arbeta i Hogia/ eller är en skicklig systemanvändare

Dina egenskaper
• Du är positiv har mycket energi
• Det är viktigt att du har lätt för att prioritera
• Du kommunicerar på ett tydligt sätt och har lätt för att samarbeta
• Du är handlingskraftig och självgående

Du erbjuds:
Denna tjänst ingår i Tinnis Consultings uthyrningsverksamhet.
Du blir anställd direkt hos Tinnis Consulting AB men arbetar ute hos en av våra kunder i Nacka. Arbetet går ut på att administrera 250 tjänstemannalöner i Hogia varje månad. Din lön uppgår till 25.000 kr. Vi har även ett provisions- system som innebär att om man tar in en ny kund till företaget så erhåller man 10% av den första fakturan. 10% av bolagets vinst delas ut till personalen vid årsskifte.

Start: Snarast möjligt, dock senast den 1a december
Omfattning: heltid

Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!
Dock senast den 28e november. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta VD Johanna Tinnis johanna@tinnisredovising.se

Om företaget
Tinnis Consulting AB är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande bemannings lösningar. Vi har lokaler vid norrmälarstrand.
Idag är vi tre konsulter ute på uppdrag. Våra uppdrag är främst inom ekonomi och löneadministration. Nu söker vi för kunds räkning en erfaren och flexibel löneadministratör

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: johanna@tinnisredovisning.se

Kontakt
Johanna Tinnis, VD 0709328426 johanna@tinnisredovisning.se

Företag
Tinnis Consulting AB

Adress
Tinnis Consulting AB
Box 22
10120 Stockholm

Kontorsadress
Garvar Lundins Gränd 2
Stockholm
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-68400670
E-postadress: johanna@tinnisredovisning.se

Jobbnummer
2077664

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tinnis Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tinnis Consulting AB: