Logistisk ansvarig till sambandscentral - heltid
 Kleni AB / Controllerjobb / Sollentuna
 2024-04-29
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 ➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Logistisk ansvarig till sambandscentral - heltid" (publicerad 2024-05-27) ⬅️ 
   Visa alla controllerjobb i Sollentuna, 
Upplands Väsby, 
Järfälla, 
Danderyd, 
Upplands-Bro eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Kleni AB i Sollentuna, 
Stockholm, 
Håbo, 
Knivsta, 
Uppsala eller i 
hela Sverige   Tjänstebeskrivning
Tjänsten "PERSONAL i SAMBANDSCENTRAL" hos Kleni är en nyckelbefattning i koncernens fortsatta tillväxtarbete.
Känner du dig manad för rollen som koordinator, blir du en del av- och representerar Sveriges just nu snabbast växande lokalvårdsföretag. Ett team med lång erfarenhet i städbranschen och med flera entreprenörer som tillsammans arbetar för koncernen, Kleni. Generellt får Kleni ofta feedback för att vara en sammanhållen och positiv grupp fylld med gemenskap.
Publiceringsdatum2024-04-29Dina arbetsuppgifterI rollen som koordinator ingår arbetsuppgifterna nedan:
Logistik ansvarig: 
A) Behjälpligt av beställning av städmaterial då rätt material och mängd skall beställas.
 - Kontroll av fakturor för material mot överenskomna leverantörspriser.
 - Attestering av leverantörsfakturor.
B) Administrativt stöd till driftsenheten, regionansvariga och teamledare.
 - Innefattar att skapa QR-koder för in- och utstämpling
 - Lägga upp nya kunder, projekt osv i Tengella
 - Kontrollera att teamledare och regionansvariga använder systemet på rätt sätt.
C) Daglig uppföljning av avvikande tidsrapportering till respektive personalansvarig
 - Målet att i närtid ha korrekta tidsloggar för att senast den 5:e varje månad kunna rapportera till löneavdelningen att lön kan utbetalas.
 - Ha stenkoll på alla inarbetade timmar i samråd med teamledare och regionansvariga.
D) Stöd i schemaläggning av personal i systemet Tengella inklusive skapande av arbetsordrar.
E) Fakturering: Ansvara för att fakturera kunder löpande. Både vad gäller fasta avtal och utifrån arbetsordrar.
 - Hantera körjournal: Här handlar det om att ha koll på alla bolagets bilar ute på fältet via elektronisk körjournal.
 - Hantera Bilar: i samarbete med AL, TL, Personal ute på fältet samt OAL ha koll på bilarnas besiktning och mående enligt intern rutin.
 - Vikarietilldelning: Här skall man ha stenkoll på vikariepoolen samt vid sjukdom administrera vikarietillsättning tillsammans med ansvarig teamledare och regionansvariga.
Kravprofil för detta jobbKrav på tidigare erfarenheter:
• Mycket goda datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska. Omfattar tal, skrift och läsförståelse.
• B-körkort för manuellt växlad bil
Meriterande:
• Ekonomisk erfarenhet (fakturering, bokföring osv)
• Kunna budgetera samt förstå matematiken i det
• Erfarenhet av systemet "Tengella" eller liknande bemanningsprogram 
• Kunskap om lokalvård
Arbetsvillkor:
Tjänsten är på heltid i huvudkontor i Sollentuna. Arbetstider mellan 07:00-16:00 men man skall vara online för eventuella ändring.
Ersättning enligt överenskommelse.
Passar du för rollen som koordinator i Kleni-koncernen? Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev till 
hr@kleni.se  Ersättning Månadslön 
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-17 
Klicka på denna länk för att göra din ansökan  Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/1".  
Omfattning Detta är ett deltidsjobb. 
Arbetsgivare Kleni AB (org.nr 556921-4249)  
Körkort För detta jobb krävs körkort. 
Arbetsplats Kleni Förvaltning Personal Management AB 
Jobbnummer 8646609 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.