Leveransplanerare
Anticimex AB / Kundservicejobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Halmstad,
Falkenberg,
Ängelholm,
Varberg,
Ljungby eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.
Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Vi ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.
Vad du gör
Leveransplanerarens roll och ansvar är att säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt de avtal vi har med våra kunder. Du planerar våra teknikers tid och uppdrag så rätt kompetens används på rätt plats och tid. Rätt beläggningsgrad för våra tekniker leder till en hög servicenivå gentemot våra kunder. Till din hjälp har du vårt effektiva, digitala ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar.
Du kommer också arbeta med:
• Tät kontakt via telefon med kunder och tekniker för att optimera vår leverans
• Bokar in kundbesök
• Arbete i kundservice och med kundärenden
• Säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation om våra kunder
• Informera medarbetare om förändring i planeringen - lång- och kortsiktig
Vad du får
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Engagerat ledarskap
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify
Vem du är
• Du arbetar strukturerat och är organiserad, men flexibel och öppen för tvära kast
• Erfarenhet av service och administrativt arbete
• Gymnasieexamen och bekväm med Office-paketet
Publiceringsdatum2023-03-20Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via epost. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Rose-Marie Johnsson.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 7564050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.