Leveransledare / Koordinator / Arbetsledare till Smartify
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-10-19Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Smartify har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Smartify en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetSmartify, f.d. BBG, Bredbandsgruppen, är ett svenskt installation- och serviceföretag som levererar servicetjänster inom teknisk support, installation och rådgivning. BBG startade 2007 och finns idag över hela Sverige. I augusti 2019 bytte namn till Smartify. Smartify fortsatte att vara en ledande leverantör av teknisk support, installation, rådgivning och servicetjänster för hemmet och företaget. De har sedan 2007 hjälpt över 300 000 kunder att få tekniken att fungera! Du kan läsa mer på deras hemsida:
https://smartify.se/ Dina arbetsuppgifterI rollen som leveransledare är du ansvarig för cirka tio tekniker och arbetar primärt med att se till att de interna processerna efterföljs. Du arbetar även med att upprätthålla kundnöjdheten genom att följa upp leveransdatum hos kunder och se över planering och schemaläggning av tekniker. Det innebär att du bokar ut tekniker och säkerställer fakturering och rapportering. Dessutom arbetar du med att rekrytera in ny personal, se över introduktionen för de nyanställda och coachar dem i deras roll som servicetekniker. Slutligen ansvarar du för inköp och att dessa inköp hanteras på rätt sätt med leverantörer.
I rollen ingår du i ett team av ytterligare tre leveransledare och agerar som första nivån av ledare. Din roll innebär att du har personalansvar för cirka tio servicetekniker.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med teknisk inriktning
• Tre års erfarenhet av att arbeta med kundinriktat arbete, inom kundservice eller BackOffice
• Goda kunskaper inom Officepaketet och Pc-miljö
• B-körkort
Meriterande för rollen är:
• Erfarenhet av att arbeta med fältservicetjänster och/eller tjänster för det digitala hemmet
• Erfarenhet av att arbeta inom en processtyrd organisation
• Erfarenhet av tidigare roll som team leader eller ledare för mindre arbetsgrupp ses som starkt meriterande
För denna tjänst är de personliga egenskaperna av absolut största vikt. Vi ser att du som söker trivs att arbeta med tydliga processer och där du har en tydlig struktur i ditt arbete. Därtill är du en person som bidrar med energi till din arbetsplats och dina medarbetare och kan hugga i där det behövs. Du trivs även med att lösa problem och tar dig an dessa situationer med en orädd framförhållning. Slutligen visar du på stort engagemang för ditt arbete och dem du leder genom.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: leveranskoordinator, koordinator, arbetsledare, kundservice, support, kundtjänst, backoffice, teknik, koordinering, schemaläggning, personalansvar
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5405895
Observera att sista ansökningsdag har passerat.