Leveranskoordinator till InQuire AB i Lidköping

Nexer Recruit AB / Administratörsjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nexer Recruit AB i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Skövde eller i hela Sverige

Leveranskoordinator med sinne för service sökes!

Skulle du vilja jobba på ett innovativt och modernt företag tillsammans med härliga kollegor? Här är chansen! Vi söker just nu en Leveranskoordinator till InQuire AB i Lidköping. Jobbet passar dig som söker ett mångsidigt och utmanande arbete med varierande arbetstider. Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Din vardag
Arbetet på vårt Operativa Center består av orderkontroll, planering och övervakning av transportflöden. Under din arbetsdag styr och planerar du våra kunders leveranser av varor. Utöver det kommer du även att besvara mejl och telefonsamtal från våra kunder, leverantörer och samarbetspartner. Administrativa uppgifter såsom avvikelse- och fakturahantering förekommer också. Du sitter som länken mellan kund och leverantör, en uppgift som du alltid utför med hög servicenivå och engagemang!

Vi går nu in i en av årets mest fartfyllda period där vi behöver manna upp vår bemanning. Tjänsten är en visstidsanställning hos InQuire på heltid med tillträde i början av oktober och som sträcker sig 10 veckor framåt. Du går på ett rullande schema där arbete kan ske både på vardagar och helger, tidig morgon och sen kväll.

Vem är du?
InQuire söker dig som gillar att arbeta i högt tempo, är självgående, snabblärd samt har god kommunikationsförmåga. För att vara kvalificerad för tjänsten är det meriterande om du har en utbildning inom logistik och administration samt erfarenhet av logistik. Har du tidigare arbetat inom transportbranschen och har erfarenhet av transport av värdeföremål ser vi positivt på detta. Det är viktigt att du trivs med servicearbete och att jobba både enskilt och i grupp. Du har en hög arbetskapacitet och gillar när det händer saker samt har en god prioriteringsförmåga.

Tjänsten som Leveranskoordinator kräver

• mycket god svenska i tal och skrift

• god engelska i tal och skrift

• mycket god datorvana

• god vana att kommunicera via e-post (MS Outlook) och telefon

Vi ser det som meriterande om du

• har B-körkort

• har branscherfarenhet

• har arbetat med liknande uppgifter tidigare

Vill du veta mer?

Vad kan InQuire AB erbjuda dig?
På InQuire erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling - och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Frössling på telefonnummer: 070-302 02 73 eller via e-post: elin.frossling@nexergroup.com.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-09-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nexer Recruit AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nexer Recruit AB (org.nr 556975-4970)

Jobbnummer
5972846

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nexer Recruit AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nexer Recruit AB: