Leveranskoordinator
Autorekrytering / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Autorekrytering i Helsingborg,
Bjuv,
Ängelholm,
Klippan,
Perstorp eller i
hela Sverige Om oss
Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.
Om företaget
För vår kunds räkning söker vi nu en leveranskoordinator.
Dina arbetsuppgifter
Som leveranskoordinator kommer du få en central roll på vår kunds säljavdelning. Rollen är mycket omväxlande med både interna och externa kontakter. Kontakterna omfattar bland annat verkstäder, fabrik, återförsäljare och påbyggnadsledet. Du kommer att ansvara för hela bilprocessen från order till leverans och uppföljning genom att säkerhetsställa att allt klaffar och fungerar från logistik till budget. Din roll fungerar som navet i affären. Du kommer vara stationerad i Helsingborg men tjänsten innefattar en del resande till vår kunds samarbetspartners.
Din profil
Då dina arbetsuppgifter innefattar hantering av många bilar måste du vara väldigt strukturerad och ordningsam. Du måste hela tiden hålla koll på dina leveranser, vart dem befinner sig samt huruvida dem ska fortgå. Du ska kunna planera din tid aktivt och ha ett stort ansvarstagande.
Som person är du också mycket lösningsfokuserad och är van att vara den som är i centrum och har koll på "läget". Du har en hög egen drivkraft och får saker ur händerna samt tar gärna egna initiativ. För dig är det en självklarhet att ge service och att alltid leverera med högsta kvalitet. God struktur, förmåga att prioritera och agera samt noggrannhet är ord som sammanfattar ditt arbetssätt.
Vidare skall du vara en duktig och van administratör. Du har mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser också gärna att du har erfarenhet från något större affärssystem. Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom branschen, kanske som innesäljare eller tidigare på en leveransavdelning. Meriterande är även om du har teknisk kunskap samt om du tidigare arbetat i en dansk organisation.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-27
Ange följande referens när du ansöker: 3742
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Abrahamsson 0406559704
FöretagAutorekrytering
AdressAutorekrytering
Anckargripsgatan 3
21119 Malmö
KontorsadressAnckargripsgatan 3
Jobbnummer 4315013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.