Ledningsassistent till internationellt bolag!

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Är du en självgående och organiserad person med erfarenhet av att stötta chefer i en större organisation? Är du proaktiv, pålitlig och ivrig att göra skillnad? Här finns en möjlighet att vara en viktig länk i samarbetet mellan avdelningar och bidra med dina starka organisatoriska och kommunikativa färdigheter. Om du har goda kunskaper i både svenska och engelska och trivs i en dynamisk arbetsmiljö, då är detta rollen för dig!

Publiceringsdatum
2025-01-21

Om tjänsten
Vi på Perido söker en mycket organiserad och detaljorienterad ledningsassistent till vår kund, en stor aktör och ett välkänt namn inom fordonsindustrin. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Göteborg.

Arbetsuppgifter
I rollen som ledningsassistent kommer du att spela en central roll i att stödja ledningsteamet och säkerställa effektiva processer och smidig administration i en organisation med cirka 200 medarbetare. Här får du möjlighet att arbeta i en flexibel roll med stora utvecklingsmöjligheter i en dynamisk arbetsmiljö.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Upprätthålla och uppdatera agendan för ledningsteamet
Assistera med olika administrativa uppgifter, inklusive grundläggande kostnadsuppföljning, för att stödja ledningens aktiviteter, huvudsakligen för avdelningschefen och en gruppchef som delvis är föräldraledig
Planera och samordna olika möten samt säkerställa att åtgärdspunkter följs upp i tid för avdelningen
Underlätta kommunikation och koordinera aktiviteter mellan avdelningar

Dina egenskaper
Vi söker dig som är självgående, organiserad och har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och har en stark förmåga att prioritera, vilket gör att du kan stötta ledningsteamet på bästa sätt. Du är proaktiv och har lätt för att skapa goda samarbeten mellan avdelningar, samtidigt som du hanterar konfidentiell information med stor diskretion. Dina kommunikativa färdigheter, både på svenska och engelska, är starka, och du uttrycker dig väl både i tal och skrift. Som person är du lösningsorienterad, strukturerad och har ett öga för detaljer, vilket gör att du kan bidra till effektiva arbetsflöden och smidiga processer.
Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi du ska skicka in din ansökan redan idag!

Kvalifikationer
Minst 1 års erfarenhet av att stötta chefer i en större organisation
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och behandla konfidentiell information med diskretion
Proaktiv i att underlätta samarbeten mellan avdelningar
Starka organisatoriska och kommunikativa färdigheter
Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2025-10-31. Start 2025-02-03.

Så ansöker du
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl linn.willberg@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35019 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5019".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387), http://www.perido.se

Jobbnummer
9116829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: