Ledigt jobb som servicekoordinator i Piteå
Manpower AB / Ekonomiassistentjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Nu finns ett ledigt jobb som servicekoordinator/administratör hos kund i Piteå.
Publiceringsdatum2017-02-23Dina arbetsuppgifterSom servicekoordinator ansvarar du för att planera och fördela tekniker till våra kunduppdrag. Du samarbetar dagligen med serviceledaren för bästa upplägg för både kund och medarbetare. Servicekoordinatorn säkerställer även att serviceledare har tillgång till uppdaterad information kring teknikernas beläggning och uppdrag samt att all nödvändig information till tekniker finns tillgänglig. Som servicekoordinator jobbar du i SAP MRS, planerar jobb på individuella tekniker och optimerar dagligen beläggning. I rollen ingår även registrering av serviceorder och kontroll av prislistor och kontrakt.
Ca 50% av tiden kommer Du även att arbeta som administratör. I den rollen ingår:
Administrativ hantering av arbets- och bokföringsorder
Fakturahantering av kund och leverantörsfakturor
Besvara frågor från kunder
Ekonomisk uppföljning
Avvikelserapportering lön
Vem är du?
För att trivas i den här rollen tror vi att du är ansvarsfull, strukturerad, resultatinriktad och har god organisationsförmåga. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha:
* Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi eller teknik
* Erfarenhet av eller utbildning/kompetens inom planering
* God kunskap om kundavtal och kundkontrakt samt förmåga att skapa/bibehålla goda kundrelationer samt förståelse för kundens behov
Det är meriterande om du har:
* Teknisk kompetens inom fastighetsteknik
* Kunskaper inom SAP
* Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
Om anställningen:
Du blir anställd av Manpower och arbetar som konsult hos kund i Piteå.
Start omgående.
Uppdraget är på sex månader med möjlighet till förlängning
Arbetstid måndag-fredag 07.00-16.00 med en timmes lunch.
Vad kan vi erbjuda dig?
På Manpower erbjuder vi förändring, utmaningar och många nya intryck. Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension o.s.v. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher med olika arbetsuppgifter.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Låter detta som ett jobb för dig?
Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte utan sök tjänsten redan idag.
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Observera att vi tar inte emot ansökningar via mail.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Tommy Modin på Manpower
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 18573
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTommy Modin
Tommy.Modin@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
90329
90329 2581
KontorsadressVasagatan 6
Jobbnummer 3338308
Observera att sista ansökningsdag har passerat.