Ledigt heltidsjobb inom kundtjänst på Tele2 i Stockholm
Manpower / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt heltidsjobb inom kundtjänst på Tele2 i Stockholm" (publicerad 2016-09-07) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av support och kundservice? Just nu söker vi flera personer till heltidsjobb som support mot företagskunder på Tele2 i Kista, Stockholm. Start 3 oktober - sök tjänsten idag!
Vad innebär tjänsten som support?
Som support mot företagskunder fyller du en viktig funktion på företaget. Tack vare dig får kunderna hjälp med sina tekniska problem och du bidrar till att företaget får nöjda kunder. Här står kundnöjdheten i fokus! Du kommer att jobba på en avdelning som kallas Servicedesk business och har hand om företagskunder.
Start för uppdraget är den 3 oktober och arbetstiderna är måndag-fredag kl 08-17. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till Tele2, goda möjligheter till direktanställning hos Tele2 finns på sikt.
Du kommer att ingå i ett team tillsammans med andra drivna och ambitiösa medarbetare och arbetet inleds med en betald utbildning på 3 veckor den 8 augusti. Utbildningen innehåller kundhantering, företagets produkter och tjänster samt de datasystem som används.
Vilka är arbetsuppgifterna?
• Din främsta uppgift i arbetet är att ta emot inkommande samtal och mail från företagskunder.
• Administrering och hantering av de ärenden som du ansvarar över
• Felsökning och problemlösning
Vad måste jag uppfylla?
• Du har 1-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke med kundkontakt via telefon, t.ex. kundtjänst, reception, telefonförsäljning eller liknande.
• Flytande kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
• God dator- och systemvana.
• Du kan börja din nya tjänst den 3 oktober och vill jobba som support i minst ett år.
• Du har en genomförd gymnasieutbildning.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Du är pedagogisk och har stor ansvarskänsla. För att passa för tjänsten bör du vara flexibel och beslutsfattande. Du har även vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål.
Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1.Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2.Du kan även nå mig och mina kollegor på Talent center via telefon 08-452 33 10
3.Slipp telefonkön och få svar genom att maila mig på
Vad kan ni erbjuda mig?
• En spännande och utvecklande arbetsplats med karriärmöjligheter.
• Ett bra arbetsklimat genom engagerade kollegor och chefer.
• Friskvårdsbidrag
• Du omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, ob-tillägg, pension, semesterlön med mera.
Varmt välkommen med din ansökan!
För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2016-08-16ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-27
Ange följande referens när du ansöker: 9237
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Alfström
johanna.alfstrom@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2994838
Observera att sista ansökningsdag har passerat.