Lediga jobb på Telenors kundtjänst på Webhelp i Norrköping!

Webhelp / Butikssäljarjobb / Norrköping
2019-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lediga jobb på Telenors kundtjänst på Webhelp i Norrköping!" (publicerad 2019-07-04) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp i Norrköping, Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg eller i hela Sverige

<p>Vill du få in en fot på ett växande företag? Nu söker vi kundservicemedarbetare till Telenors kundtjänst på Webhelp. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Dessutom får du möjlighet att arbeta på en rolig och växande arbetsplats tillsammans med härliga kollegor! Visst låter det kul? Det är det - sök idag!</p>
<p><iframe width="1189" height="669" src="https://www.youtube.com/embed/Wm1kXlqWkNQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Att arbeta som kundtjänstmedarbetare på Telenor

Som kundtjänstmedarbetare på Telenor finns du tillgänglig för deras kunder och du är ofta den första kontakten och ansiktet utåt för företaget. Arbetet handlar mycket om problemlösning och om att kunna anpassa sig till kunden.

Exempel på arbetsuppgifter:

* Besvara kunders frågor över telefon.
* Ge information om tjänster och produkter.
* Ta emot beställningar.
* Ge enklare tekniksupport.
* Arbeta med försäljning till befintliga kunder.

Här arbetar du på ett modernt kontor som ligger i centrala delarna av stan och du sitter vid ett eget skrivbord i ett öppet kontorslandskap. Du har flera kollegor runt omkring dig och stämning är glad och lättsam. Under de fyra första veckorna får du gå en introduktionsutbildning som gör att du kommer känna dig trygg i din nya roll. Öppettiderna för kontoret är 08-19 måndag-fredag samt 08-17 lördag-söndag och dina arbetstider kan variera däremellan. Detta är en timanställning där du är garanterad minst 50%.

Du kommer att bli anställd av Webhelp som är ett globalt outsourcing företag och är specialiserade på att driva Contact centers.

Vilka utvecklingsmöjligheter finns det?

Här finns det oändligt med utvecklingsmöjligheter! Webhelp växer och du kommer ha möjlighet att växa med dem. Som ny börjar du på First Line där du samlar på dig din grundkunskap och kommer in i arbetet. När du blir mer bekväm och har ambitionerna finns det möjlighet att gå vidare och bli teamledare, utbildare eller liknande.

Vem är det vi söker?

Här passar många olika personer in! Det är till företagets fördel om du och dina kollegor inte har samma bakgrund och erfarenhet. Det viktigaste är att du gillar att jobba med människor och vill hjälpa till. Ditt tålamod bör vara bra då du kan komma att behöva förklara samma sak till flera olika personer eller till samma person om och om igen.

Du jobbar mycket med dator och olika program vilket innebär att dina datakunskaper bör vara goda. Du behöver även vara lösningsfokuserad då det är din uppgift att förstå och lösa kundens problem.

Utöver detta behöver du ha:

* Godkänt i svenska A/1 och engelska A/5 från gymnasiet.
* Goda kunskaper i svenska och känner dig bekväm med att ta samtal på engelska
* Kunna delta på fyra veckors utbildning på heltid med start den 8 april.

Vad kan Webhelp erbjuda dig?

* Ovärderlig erfarenhet i att kommunicera med olika typer av människor.
* Engagerade coacher och teamledare.
* Fräscha lokaler med en god arbetsmiljö. Stämningen på företaget är mycket lättsam och rolig.
* Fast timlön + provision.
* Vi erbjuder kaffe, frukt, teamaktiviteter, kundevents, roliga fester och årliga Webhelp-galan och framför allt de roligaste och härligaste kollegorna du kan tänka dig!

Lön/Förmåner:

* Enligt kollektivavtal
* Friskvårdsbidrag
* Massagebidrag

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se
2 Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 020-26 51 00
3 Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på caroline.johansson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på alla kandidater som söker denna tjänst.</p>

Varaktighet, arbetstid
Deltid Permanent

Publiceringsdatum
2019-03-29

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-05
Ange följande referens när du ansöker: b2fcded3-48e3-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Johansson caroline.johansson@manpower.se

Företag
Webhelp

Adress
Webhelp
60233
60233 0581

Kontorsadress
Sankt Persgatan 19, 602 33 Norrköping

Jobbnummer
4699515

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp: