Lärarvikarie samt Läxhjälp
Avitiva AB / Grundskollärarjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla grundskollärarjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avitiva AB i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Vill du arbeta som vikarie för oss i skolan eller stötta elever i hemmet med privat läxhjälp? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Vi söker nu vikarier i alla åldrar och ämnen för uppdrag hos våra kunder som finns i Skövde och kranskommunerna!
Lärarpoolen.se söker kontinuerligt förebilder för arbete med barn och unga. Vi kan erbjuda dig extrajobb som lärarvikarie inom förskola, grundskola och gymnasium eller privat läxhjälp.
Vi söker just nu lite extra efter dig som kan vikariera i Skövde eller kranskommunerna. Du måste vara skicklig och får gärna vara utbildad pedagog.
Vi söker inledningsvis brett och ser gärna att vi har vikarier som representerar alla delar av samhället.
Vi tror att du är intresserad av att vara en bra lärare, villig att lära dig mer och en är bra förebild för barn och unga. Sedan har du såklart massor av idéer och energi kring hur du vill stimulera och engagera barnen i lärandet.
Du är driven och engagerad och vill självklart alltid göra en bra insats i dina uppdrag.
Ansök genom att kontakta Paul Linde på 0703 42 42 90 eller skicka ett mejl till info@lärarpoolen.se! Besök gärna även vår hemsida på
www.lärarpoolen.se .
För att vara aktuell som vikarie för oss behöver vi träffas samt erhålla sedvanligt utdrag från polisen gällande arbete med barn och unga.
Publiceringsdatum2014-01-17Arbetstider och omfattningVisstidsanställning max 10 dagar
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöknngar behandlas löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@avitiva.seFöretagAVITIVA AB
AdressAVITIVA AB
Rådhusgatan 13
54130 SKÖVDE
KontorsadressRådhusgatan 13
SKÖVDE
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08 645 12 00
E-postadress:
info@avitiva.se Jobbnummer 1752421
Observera att sista ansökningsdag har passerat.