Lärare slöjd/Textil

Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad / Lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) / Vaxholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) i Vaxholm, Värmdö, Lidingö, Stockholm, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad i Vaxholm

Vaxholm - skärgårdsstaden - är en kulturell stad, en småstadsidyll och en av de mest attraktiva kommunerna i Stockholms närhet.
Kommunen omfattar totalt 64 öar samt den stora gröna halvön Bogesundslandet.
Naturskönhet, goda möjligheter till friluftsliv och den omedelbara
närheten till Stockholms innerstad är några av de faktorer som bidrar till att så många vill bo och arbeta i Vaxholm.

Publiceringsdatum
2008-06-24

Arbetsuppgifter
Pålsundsskolan och Norrbergsskolan i Vaxholm
söker
tillsvidare/vikarierande slöjdlärare/textil.
Tjänsten är tillsvidare 47% i Pålsundsskolan och vikariat 33% i Norrbergsskolan.

Kvalifikationer
Behörighet krävs/önskas

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde: 2008-08-13

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Lön efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-07-11
Ansökan skickas till:
kerstin.gelfgren@vaxholm.se
eller
Vaxholms stad
Kerstin Gelfgren
185 83 Vaxholm
Ansökan kan skickas till e-postadress: kerstin.gelfgren@vaxholm.se
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Kerstin Gelfgren, 08-541 70931, 0739 175 306, kerstin.gelfgren@vaxholm.se
Anders Rehn, , 073-917 90 19, anders.rehn@vaxholm.se

Företag
Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad

Adress
Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad
18583 Vaxholm

Jobbnummer
256679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vaxholms Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad: