Lärare inom service och försäljning Callcenter- Norrköping

ABC kraften / Personaltjänstemannajobb / Norrköping
2018-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lärare inom service och försäljning Callcenter- Norrköping" (publicerad 2018-04-03) ⬅️


Visa alla personaltjänstemannajobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ABC kraften i Norrköping, Finspång, Linköping, Katrineholm, Nyköping eller i hela Sverige

ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.

Tjänstens innehåll i huvudsak

Du kommer att möte vuxna elever från många olika kulturer och med varierande erfarenheter. Dina arbetsuppgifter är att professionellt och med god pedagogisk förmåga undervisa eleverna inom service och försäljning men även att planera, dokumentera samt att följa upp utbildningarna på orten du jobbar på. Arbetet kräver flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt. Rollen kräver god dialog med kund, arbetslivet samt elever och kollegor vilket innebär att du behöver har god förmåga att samarbeta.



Formell kompetens

Observera att nedanstående är krav från vår uppdragsgivare.

Du har nedanstående behörigheter:

• Minst ett års (1) erfarenhet av att utbilda vuxna inom den senaste femårsperioden.



• Minst tre (3) års yrkeserfarenhet inom service med inriktning callcenter.



• Goda kunskaper av digitala hjälpmedel och Officepaketet.



Önskvärda meriter

Kunskap i ett eller flera språk så som arabiska, sorani, somaliska, dari, pashtu, persiska, tigrinja, romani, ryska, engelska, franska och spanska. Erfarenhet inom coachning och ett brinnande intresse för utveckling av människor.

B-körkort och bil då resor i tjänsten kan förekomma.



Personlig kompetens

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet förutsatt att de formella kompetenskraven uppfylls.

Som person är du målinriktad och drivs av att nå resultat. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig miljö. Du har en inre trygghet och en god förmåga att se möjligheter i alla situationer. Du har också en stark tilltro till människors förmåga att utvecklas och ta eget ansvar. Ödmjukhet, förmåga att lyssna är andra egenskaper som vi sätter värde på. För att trivas i rollen behöver du vara utåtriktad, säljande och uthållig.



Din ansökan

Ansökan via vår hemsida www.abckraften.se under rubriken Lediga tjänster. Gå till aktuell tjänst och tryck på ansök-knappen. CV och personligt brev ska vara i Word eller PDF.

I ditt CV behöver det tydligt framgå hur du uppfyller de formella kompetenskraven. Startdatum och slutdatum för tjänster och utbildningar ska framgå med år och månad.



Information

Våra annonser kan ligga ute under längre perioder då vår verksamhet växer i deltagarantal vilket innebär att vi ofta söker nya medarbetare till våra befintliga uppdrag eller till kommande uppdrag hos oss.

Vänta inte med din ansökan då urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.



Frågor besvaras av Frida Häggström:

Tfn: 0761-810812

Mail: frida.haggstrom@abckraften.se



Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett dynamiskt och expansivt företag!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-02-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ABC kraften

Adress
ABC kraften
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Fristadstorget 8A

Jobbnummer
3939155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ABC kraften

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ABC kraften: