Lånehandläggare med kunskaper i norska
Collector Bank / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta med att ge service i världsklass på Nordens mest innovativa och digitala bank? Känner du dig dessutom bekväm med att kommunicera med norska kunder? Då vill vi gärna att du läser mer om tjänsten som gör att du kan få arbeta med just detta!
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
TJÄNSTEN
Contact Center är Collector Banks ansikte utåt mot kund och består av drygt 45 engagerade och kunniga medarbetare. Då vi är under ständig tillväxt söker vi nu en ny medarbetare till avdelningen för privatlån. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder och partners. Ärendena rör lån för privatpersoner med fokus på Norge.
Tjänsten är på heltid i en allmän visstidsanställning t.o.m. 31 december 2017, med start omgående, enligt överenskommelse.
VI TROR ATT DU
är serviceminded och alltid arbetar för kundens bästa
har god förståelse för norska i tal och skrift och därmed kan kommunicera med våra norska kunder
har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon
är gymnasieekonom eller har likande utbildning samt har en ekonomisk förståelse
har god datorvana och har lätt för att lära nya system
För att lyckas i tjänsten behöver du vara en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service. Du är prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i ett högt tempo. Vi söker dig som arbetar självständigt, men har god samarbetsförmåga och som visar engagemang och arbetsglädje!
Entreprenörskap, Engagemang och Etik är våra kärnvärden och det är viktigt för oss att du känner igen dig i dessa. Vår starka företagskultur präglas av öppenhet inför nya idéer, innovationskraft, engagerade människor som drivs av att få saker att hända, tänker stort och utmanar sig själva varje dag. Om du är en person som känner att detta passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats, då tror vi att du kommer att trivas!
Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter samt en stimulerande och rolig arbetsmiljö.
INTRESSERAD?
Ansök till oss senast 29 maj 2017 så återkommer vi. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center, eller Ida Ljungberg, HR Business Partner, via telefonnummer 010-161 00 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Allmän visstidsanställning t.o.m. 2017-12-31
Publiceringsdatum2017-05-15Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3499185
Observera att sista ansökningsdag har passerat.