Läkemedelsspecialist
Kronans droghandel Kil / Apotekarjobb / Kil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Kil,
Forshaga,
Karlstad,
Grums,
Hammarö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kronans droghandel Kil i Kil APOTEKET I KIL
Kronans Droghandel Kil är ett apotek som ligger längs Kils stora gata. Apoteket har totalt 7 st medarbetare. Till våra kunder hör förutom privatkunder och kommunal vård också tandläkare och veterinärer. Apoteket arbetar i ett högt tempo med kunden i fokus!
Kil erbjuder, med sin närhet till Karlstad, både ett rikt frilufsliv och möjlighet till aktiviteter i en större stad. Kil erbjuder också en barnvänlig miljö med närhet till aktiviteter och barnomsorg. Till det stora shoppingcentret tar det bara 15 minuter med bil och där finns allt man kan tänkas behöva. Apoteket ligger precis brevid Kils järnvägsstation vilket möjliggör en enkel pendling!
Som Läkemedelsspecialist på vårt apotek arbetar du i ett team som utstrålar öppenhet och glädje. Med din kunskap och entusiasm kommer du att erbjuda läkemedel och inspirerande produkter med en service och ett bemötande som ger kunden energi . Vi tar hand om våra kunder under vardagarna mellan 09.30-18.00 och på lördagarna mellan 9,30-14,00. Runt omkring Karlstad finns fler Kronans Droghandel apotek och samarbetet mellan enheterna är stort och det ger förstås möjligheter att jobba på fler apotek vilket ger både kompetensutveckling och möjlighet att ta ett större ansvar.
Publiceringsdatum2011-03-29ArbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter som läkemedelsspecialist är receptexpedition samt rådgivning och försäljning av egenvårdsprodukter. Vidare är du delaktig i arbetet med att etablera och utveckla samarbeten med bl a hälso- och sjukvård för att positionera oss på orten.
Alla i teamet har ett ansvar att dela med sig av kunskaper och erfarenheter i det dagliga apoteksarbetet. Vi ska öka kundföljsamheten och flexibiliteten på våra apotek genom att vi strävar efter att alla medarbetare i teamet är delaktiga i arbetsområdena: lager och logistik, kassa, administration, sortiment och kampanj.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Som medarbetare på Kronans Droghandel strävar du efter bästa service för kunden, genom professionell rådgivning och energi i kundmötet. Du har ett stort intresse för försäljning och har resultatfokus - tillsammans med dina kollegor arbetar ni mot apotekets uppställda mål.
Vidare är du lyhörd, kan arbeta självständigt och du motiveras av utmaningar i din vardag. Du har en god förmåga att kommunicera med våra kunder och dina kollegor, som person är du även öppen, ansvartagande och flexibel. För att trivas hos oss tycker du om att arbeta i team, du tar initiativ och du vill bidra till en god arbetsmiljö.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och som medarbetare vill du utvecklas tillsammans med oss, för att bidra till att Konans Droghandel blir Sveriges nya energikälla.
KOMPETENSKRAV
Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare.
KRONANS DROGHANDEL ÄR EN ARBETSGIVARE MED BÅDE ERFARENHET OCH NY ENERGI!
På Kronans Droghandel är Du som medarbetare vår allra viktigaste förutsättning för att nå våra mål. Därför vill vi vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder förmånliga anställningsvillkor, ett gott ledarskap och goda möjligheter till kompetensutveckling. Men framförallt erbjuder vi en företagskultur där du som medarbetare får ta ansvar och egna initiativ och där vi tror att arbetsglädje ger mer energi till både medarbetare och kunder!
VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeSnarast eller enligt överrenskommelse.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-15
Vill du vara med?
Skicka din ansökan via formuläret nedan senast den 2011-04-15.
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktRegionchef Ulrica Thored, 070-6189444
FöretagKronans droghandel Kil
AdressKronans droghandel Kil
66530 KIL
KontorsadressStorgatan 28
KontaktuppgifterTelefonnummer: -
Jobbnummer 889240
Observera att sista ansökningsdag har passerat.