Läkarsekreterare
Primärvårdsförvaltningen / Administratörsjobb / Hultsfred
2011-07-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Läkarsekreterare" (publicerad 2013-12-03) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Hultsfred,
Vimmerby,
Högsby,
Ydre,
Oskarshamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Primärvårdsförvaltningen i Hultsfred,
Vimmerby,
Västervik,
Kalmar,
Torsås eller i
hela Sverige Asyl- och flyktinghälsovården Hultsfred
Läkarsekreterare 75 %
Asyl - och flyktinghälsovården är en länsövergripande enhet i Landstinget i Kalmar län. Vi arbetar dels vid den stationära mottagningen i Hultsfred och även med mobil verksamhet ute i länet.
Vi erbjuder alla nyanlända asylsökande och flyktingar individuellt hälsosamtal/undersökning
Publiceringsdatum2011-07-13Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifter för läkarsekreterare på enheten är bland annat journalskrivning, receptionsarbete och kassahantering.
KvalifikationerLäkarsekreterarutbildning.
Kunskap i Cosmic journaldatasystem.
Kunskap i Word, Excel samt vana från reception och kassa är meriterande.
Språkkunskaper meriterande
Stor vikt kommer att läggas vid samarbetsförmåga, initiativförmåga, flexibilitet, ordningssinne samt stort fokus på kundbemötande..
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Vikariat ca 6 månader.
TillträdeEfter överenskommelse.
ErsättningFast lön
Vi tillämpar individuell lönesättning.
Så ansöker duAnsökan ska vara inkommen senast 2011-07-24.
Ansökan helst via länk på
www.ltkalmar.se.Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och CV.
Ange följande referens när du ansöker: PV:2011:63
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktRexh Semimaj, 070-2344284, 0495-12505, 0495-41897
FöretagPrimärvårdsförvaltningen
AdressPrimärvårdsförvaltningen
Administrativa serviceenheten
59884 VIMMERBY
KontorsadressDrottninggatan 22
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0492-17500
Faxnummer: 0492-17505
E-postadress:
brittloj@ltkalmar.se Jobbnummer 984596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.