Läkarsekreterarchef kirurgkliniken
Capio S:t Görans Sjukhus, Capio S:t Görans Sjukhus, Kirurgklinik / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capio S:t Görans Sjukhus, Capio S:t Görans Sjukhus, Kirurgklinik i Stockholm Capio S:t Görans sjukhus ingår i en av Europas ledande privata vårdkoncerner, Capio AB, och är det första akutsjukhuset i Sverige med en privat ägare. Capio S:t Görans sjukhus har ca 1600 anställda, 300 vårdplatser och vi tar emot drygt 200 000 patienter varje år.
Kirurgkliniken är främst inriktad på bröstkirurgi, kirurgi i mag-tarmkanalen, urologiska sjukdomar och akutkirurgi inklusive basal traumatologi. Merparten av patienterna är akuta fall. Kirurgkliniken har cirka 130 medarbetare, varav 12 av dessa är läkarsekreterare.
Publiceringsdatum2009-10-13ArbetsuppgifterÄr du redo för nästa steg i karriären? Då kanske det är du som blir vår nästa läkarsekreterarchef på kirurgkliniken. Du kommer att ha ansvar för läkarsekreterarverksamheten, personal och ekonomi. Du sitter också med i kirurgklinikens ledningsgrupp och är direkt underställd verksamhetschefen.
KvalifikationerDu bör ha en bakgrund som läkarsekreterare och ha arbetat som arbetsledare. Du bör vara insatt i klassificeringsarbete och DRG. Som person ska du ha god samarbetsförmåga och ha lätt för att kommunicera med andra människor samt ha förmåga att förstå verksamhetens och omgivningens behov.
Arbetstider och omfattningTillsvidare, tillträde: Enligt överenskommelse
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-11-13
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktRoland Fernstad, 08-5870 1180
Facklig kontaktAnnica Esplund, 08-5870 2788
FöretagCapio S:t Görans Sjukhus, Capio S:t Görans Sjukhus, Kirurgkliniken
AdressCapio S:t Görans Sjukhus, Capio S:t Görans Sjukhus, Kirurgkliniken
11281 Stockholm
Jobbnummer 520598
Observera att sista ansökningsdag har passerat.