Kvalitetskontroller till socialförvaltningen
Krokoms Kommun / Organisationsutvecklarjobb / Krokom
2018-07-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalitetskontroller till socialförvaltningen" (publicerad 2018-09-20) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Arbetet som kvalitetskontroller är väldigt brett och spänner över hela socialförvaltningens område.
Du analyserar och följer upp verksamheternas mål och kvalitet med hjälp av underlag och statistik som du ansvarar för att ta fram. Du har ett övergripande ansvar för förvaltningens kvalitetsarbete.
Arbetsuppgifterna handlar om allt från att utreda missförhållanden enligt Lex Sarah och utöva tillsyn av privata hemtjänstutförare till att delta i det kommunövergripande kvalitetsarbetet och inte minst att ge stöd till verksamhetschefer i deras utvecklingsarbete.
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning. Erfarenhet av arbete inom socialnämndens ansvarsområde samt erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation är mycket meriterande.
Vi söker en engagerad och analytisk person med förmåga att ha ett brett perspektiv på frågor. Du behöver även ha förmåga att arbeta proaktivt, ta initiativ och ha en hög servicekänsla. Du behöver ha förmåga att starta och slutföra processer och även ha lätt för att skapa goda relationer.
Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Nu erbjuder vi ett viktigt och spännande arbete i en kommun som är tillräckligt stor för eget driv och tillräckligt liten för nära relationer.
Krokoms kommun är en attraktiv del av Jämtland med livskvalitet, framtidstro och tillväxt. Vi arbetar aktivt för att få fler företag, fler boende och fler besökare. Här växer framtidstron och befolkningen ökar, tack vare att människor både flyttar hit och vill stanna kvar. Vi värnar om alla invånare och därför arbetar vi kvalitets- och målinriktat för att ge bra service och omsorg genom livets alla skeden.
Till socialförvaltningen rekryterar vi nu en kvalitetskontroller.
Tillsammans med utvecklingssekreterare, utredare, medicinskt ansvarig sjuksköterska, samordnare välfärdsteknologi samt en administratör ingår du i ett arbetslag som jobbar nära förvaltningsledningen. Tillsammans stöttar och bidrar ni till utvecklingen i förvaltningen. Förvaltningschefen är närmaste chef.
Varaktighet, arbetstid
I Krokoms kommun är heltid norm och deltid en möjlighet.
Publiceringsdatum2018-07-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berkestedt Jonsson
anna.berkestedt@krokom.se 0640-16290
FöretagKROKOMS KOMMUN
AdressKROKOMS KOMMUN
Offerdalsvägen 8
83580 Krokom
KontorsadressOfferdalsvägen 8
Jobbnummer 4260097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.