Kvalificerad kundsupport Social omsorg med utökat kundansvar
Adda AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adda AB i Stockholm Vill du förbättra välfärden och förenkla för Socialtjänsten genom professionellt stöd och vägledning till kommuner så är detta en tjänst för dig!
Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ta en nyckelroll i vår kategorigrupp Social omsorg där du kommer få vara med och driva och utveckla Addas erbjudande för att stötta Socialtjänsten i deras komplexa uppdrag. Kategorigrupp Social omsorg arbetar med upphandling, förvaltning och uppföljning av ramavtal inom främst individ och familjeomsorgen såsom HVB, Stödboende, Konsulentstödd familjehemsvård.
Tjänsten kundsupport inom Social omsorg
Hos oss får du arbeta med högkvalificerad kundsupportarbete med utökat kundansvar där du krokar arm med våra kunder och vägleder dem i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar.
En stor del av tjänsten innebär att du också bär ansvar för kategorigruppens kund och marknadsfrågor. Du kommer att jobba med vårt målgruppsarbete, kundbearbetning och marknadsföring. Du planerar och ordnar marknadsaktiviteter, såsom webbinarium, informationsmöten och deltagande på mässor tillsammans med övriga kollegor. Du arbetar med kontakt med kund och leverantör i administrativa ärenden såsom statistikredovisning från leverantör och kunders anmälningar att använda Addas ramavtal. Du arbetar också med administration vid avtalsstart.
Som kundsupport arbetar du aktivt i utvecklingsarbetet och bidrar med kundinsikter, analyser och utvecklingsförslag. Du kommer jobba nära de andra funktionerna i teamet såsom kategoriansvarig, avtalsansvarig och koordinator för att ni tillsammans ska nå bästa resultat.
Tjänsten avser kontoret i Stockholm.
Publiceringsdatum2024-01-26Kvalifikationer• Relevant eftergymnasial utbildning
• Ett par års relevant arbetslivserfarenhet av serviceyrken, kundsupport eller kundstöd
• Mycket god erfarenhet av och förmåga att arbeta i team och extern samverkan
• God problemlösningsförmåga och nyfikenheten i att förstå problembilden
• God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift och är en god kommunikatör
• God kunskap inom Officepaketet
• Meriterande med erfarenhet av avtalstekniska frågor och offentlig upphandling
• Meriterande med erfarenhet av arbete inom social omsorg
KvalifikationerFör att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och har lätt för att sätta dig in i och reda ut kundens problem. Du gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Det är viktigt att du är prestigelös och att du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs.
Så ansöker duHoppas du fått en klar bild av vad tjänsten innebär, skulle du vilja veta mer så vänd dig till Frida Skårner
frida.skarner@adda.se med dina frågor.
Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan senast 22 februari.
Om Adda
Adda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom digitalisering, strategisk försörjning och kompetensutveckling. Vi skickliggör våra kunder genom att utveckla kompetens och förmåga att ställa om. Det ger hela välfärden möjlighet att spara både tid och pengar. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet.
www.adda.se (
https://www.adda.se/)När du jobbar på Adda får du ta del av många uppskattade förmåner (
https://jobb.adda.se/). Vi arbetar exempelvis flexibelt och hybrid, vi anordnar olika typer av utbildningar och gör flera aktiva saker för att du ska må bra. Vi jobbar med att ständigt förbättra vår arbetsplats och våra duktiga medarbetare.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adda AB (org.nr 556026-1900),
https://www.adda.se/om-oss/ Arbetsplats Adda
Jobbnummer 8422965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.