Kurs- och konferensadministratör
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag med att organisera, strukturera och sköta kurs- och konferensadministration? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag med start omgående för dig på ett företag som har sitt fokus på miljö och hållbar utveckling i sex månader i Stockholm!!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att förstärka den administrativa delen i vår enhet. Detta innebär
• hantera anmälningar och lokalbokningar
• hålla i kontakter med föreläsare och deltagare
• sköta uppdatering av kundregister
• administrera och organisera genomförande av kurser och andra evenemang
• producera utvärderingsmaterial och enkäter
Tjänsten är ett vikariat på sex månader med möjlighet till förlängning.
Tillträde: snarast.
Vem trivs här?
Du som är noggrann, kvalitetsmedveten och serviceinriktad kommer att känna igen dig. Tycker du om att kommunicera, är positivt inställd till att lära dig nya saker kommer du att trivas bra här. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med fakturering och kurs- eller konferensadministration. Det är också ett plus om du har mycket goda kunskaper i engelska.
Då vi arbetar mycket i gemensamma projekt är det viktigt att du kan arbeta i grupp, men du måste även vara redo att ta egna initiativ och framförallt eget ansvar.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom uppdraget startar omgående! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via denna länk
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1619291 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-09-14Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1340090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.