Kundvärd med arbetsledande funktion
Arvika Fastighets AB / Butikssäljarjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arvika Fastighets AB i Arvika Vill du jobba med det viktigaste och vara med och ta ansvar för framtiden? Hos oss får du ca 2 400 arbetskamrater som alla jobbar med att utveckla Arvika kommun. Alla lika viktiga för att kommunen ska vara en trevlig och välfungerande plats att leva, bo och verka i.
I Arvika kommun är det nära till det som är viktigt i vardagen; jobb, skola, natur, kulturutbud och fritidsaktiviteter. Kommunen är den näst största i Värmland med omkring 26 000 invånare.
Publiceringsdatum2017-09-26BeskrivningNu söker Arvika Fastighets AB, som är ett kommunalt ägt fastighetsbolag, en kundservicemedarbetare med arbetsledande funktion.
Som kundservicemedarbetare kommer merparten av ditt arbete att bestå av traditionellt kundservicearbete men du kommer även ha en arbetsledande funktion där du leder och fördelar det operativa arbetet i vardagen.
Dina arbetsuppgifterHuvudsakliga delar i kundservicearbetet
Du kommer att jobba med något av det käraste människor har - deras hem. Du hyr ut bolagets lägenheter, lokaler etcetera till samtliga målgrupper. Du tar hand om hela processen - från att publicera hyresobjekt på webben till att skriva hyreskontrakt och lämna över nycklar. Och allt däremellan.
- Kundkommunikation via telefon, mail och besök.
- Hantering av felanmälningar.
- Administration
Jobbet innehåller ett viktigt mått av "vardaglig marknadsföring och varumärkesbyggande" eftersom kontakten mellan våra potentiella/befintliga kunder och företaget till stor del sker här. Ett och annat kundevent utgår även härifrån.
Huvudsakliga delar i teamledararbetet:
- Veckomöten med medarbetare.
- Daglig styrning och prioritering. Kvalitet i realtid.
- Uppföljning av avdelningens mål samt coacha, stödja och utbilda gruppen att nå dessa, kort- och långsiktigt.
- Upprätthålla eller förbättra individers kompetens, förmedla nya arbetsätt inom gruppen och gemensamt sträva åt samma mål
KvalifikationerDu skall ha minst treårigt gymnasium och tre års erfarenhet av kvalificerat kundservicearbete.
- För att bli framgångsrik i jobbet behöver du kunna och vilja arbeta med en bredd av arbetsuppgifter - små, stora, roliga, tråkiga, svåra, lätta osv.
- Du har en god förmåga att kommunicera med olika människor på olika sätt utifrån deras behov just då.
- Det kommer finnas hjälp och stöd i din omgivning men du förväntas komma upp på banan relativt snart - så är du lättlärd kommer det bli enklare för dig.
- Tjänsten ställer krav på förmågan att växla mellan olika arbetsuppgifter med bibehållen effektivitet och kvalitet i det du levererar
- Det kommer finnas manualer och andra verktyg för hur du ska gå tillväga men ibland måste du vara den som "skriver manualen", "implementerar systemet" etc.
- Du är hjälpt av att tycka om att påbörja saker och ting - men också genomföra, avsluta och följa upp - inom ramen för din befattning.
- Mycket kommer vara sig likt - men också väldigt lite eftersom avdelningen hela tiden måste förändra sitt sätt att arbeta för att möta sina kunders, ägares och samhällets behov.
- Du behöver ha ett bra språk i tal och skrift - gärna även på engelska - Vidare har du ett kunnande och intresse för digitala system och vilket kommer ge dig en än högre framkomlighet i ditt arbete på AFAB s kundservice.
- Du har god kunskap i Officepaketet.
- Vi ser en fördel i om du kan hyreslagen då vi jobbar med avtalsfrågor.
AnställningsvillkorNär vi tillsätter tjänsten kommer vi att göra urval utifrån vilken kandidat vi tror har störst förmåga att jobba utifrån de angivna förutsättningarna ovan, vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder en kvalificerad kundservicetjänst och du kommer att jobba på en avdelning tillsammans med ett gäng kundvärdar och en förvaltare som heter Peter. Du kommer jobba med något viktigt!
Vi kommer att göra urval och hålla intervjuer löpande
Välkommen med din ansökan redan idag!
Övrig informationArvika kommun samarbetar med MyNetwork i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen.
Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.
Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: snarast möjligt tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-08
Ange följande referens när du ansöker: 2017/92
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Berg 0570-81496
FöretagArvika Fastighets AB
AdressArvika Fastighets AB
Östra Esplanaden 5
67131 Arvika
KontorsadressÖstra Esplanaden 5
Jobbnummer 3719640
Observera att sista ansökningsdag har passerat.