Kundvägledare till Väsby Direkt

Upplands Väsby kommun / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upplands Väsby kommun i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Vill du representera Upplands Väsby kommun genom att vara den person invånarna först möter när de kontaktar kommunen? Har du viljan att arbeta med medborgaren i fokus? Då ska du söka jobbet som kundvägledare i Väsby Direkt!

Välkommen till oss på Väsby Direkt
Väsby Direkt är Upplands Väsby kommuns kundkontaktcenter. Vårt syfte är att höja servicen och öka tillgängligheten för invånarna genom att erbjuda en enkel och lättillgänglig kontaktväg till kommunens service. Vi arbetar via både telefon, e-post och personliga möten. Vi söker nu en kundvägledare som ska arbeta i svarsgruppen som tar hand om kommunens felanmälningar samt utgör kundtjänst för avfallsfrågor och VA.

Arbetsuppgifter
Som kundvägledare arbetar du i specialistteam, samtidigt som du utgör en viktig del av hela verksamheten. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ta emot ärenden från medborgare via telefon, e-tjänster och e-post. De ärenden som behöver hanteras av handläggare flödas vidare via vårt ärendehanteringssystem.
För att kunna ge medborgaren bästa möjliga service har vi tillgång till olika verksamhetssystem.

Väsby Direkts vision är att medborgaren ska uppleva att kommunen är tillgänglig, att man får ett gott bemötande och att man är delaktig.

Kvalifikationer
• Lägst gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att jobba med service och kundkontakter
• En god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och gärna på ytterligare ett språk.
• Van vid datorarbete och att söka information i olika databaser
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet är meriterande

Meriterande är även erfarenhet av:
• fastighetsfrågor
• VA
• avfallsfrågor

Dina personliga egenskaper är avgörande för att passa för uppdraget och för att du ska trivas i den tidvis intensiva rollen som kundvägledare. Vi ser en person framför oss som kan hantera alla typer av kundfrågor på ett professionellt och trevligt sätt och tycker om att möta människor. Du ska tycka om att ha direkt kundkontakt och se varje möte som en möjlighet. Vidare är du mogen och ansvarsfull och har lätt för att skapa kontakt. Du gillar att jobba i team och tycker också om att självständigt lösa problem genom att se möjligheter och improvisera. Du har en hög stresströskel och lätt för att anpassa dig till förändrade situationer, samtidigt som du gillar ordning och reda.

Varaktighet, arbetstid
• .

Publiceringsdatum
2018-05-16

Ersättning



Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Johansson lena.johansson@upplandsvasby.se 0859097066

Företag
Upplands Väsby kommun

Adress
Upplands Väsby kommun
Dragonvägen 86
19480 Upplands Väsby

Kontorsadress
Dragonvägen 86

Jobbnummer
4145630

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upplands Väsby kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upplands Väsby kommun: