Kundtjänstmedarbetare till Strömsund!
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
2015-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Strömsund!" (publicerad 2015-12-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med 3 glada och serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår kund Coop poäng med utbildningsstart tisdag den 1/12 på vårat kontor i Strömsund. Som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal där du hanterar frågor om Coops poängsystem och hjälper kunder att navigera på Coop.se samt kommer med merservice anpassat efter kunden i varje kontakt.
Förutom Coop poäng så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Bring citymail, Svensk byggtjänst och Svensk adressändring och vi växer med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Vi sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, ca 4 km utanför Strömsund.
Vi söker dig som:
• är van att arbeta självständigt och ta eget ansvar
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• har ett stort intresse för människor och förmågan att anpassa dig till olika människor och situationer
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna vi erbjuder är timanställningar med en beräknad arbetstid 30-40 timmar/vecka och kommer sträcka sig till 30/4 2016 med goda möjligheter till förlängning. Utbildningsstart för tjänsterna är tisdagen den 1/12. Öppettiderna för kundtjänsten är 8-18, vardagar.
Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 99 kr - 114kr per timme beroende på tidigare erfarenhet.
Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person! Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vid frågor, kontakta teamledare Kajsa Sundqvist tel 070-394 46 80
Är du vår nästa kollega? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/deltid -
Publiceringsdatum2015-11-05ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2512997
Observera att sista ansökningsdag har passerat.