Kundtjänstmedarbetare till Öresundsbron
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Malmö
2017-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Öresundsbron" (publicerad 2018-11-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad och kvalitetsmedveten person som drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer? Är du tillgänglig omgående? Då ska du söka denna tjänst!
Om arbetet
"Øresundsbro Konsortiet är ett svenskt-danskt företag som ägs till lika delar av den svenska och danska staten och driver Øresundsbron mellan Danmark och Sverige. Vi är 170 medarbetare och vi bygger dagligen nya broar mellan människor - kulturella, ekonomiska och mentala broar. Våra medarbetare är förutsättningen för vår framgång och vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet."
Vi på adecco söker nu en kundassistent som vill arbeta på Öresundsbrons kundcenter på svenska sidan bron. Som kundassistent på Öresundsbrons kundcenter arbetar du aktivt med att bemöta kunder och deras ärenden. Du hanterar ärenden inom försäljning, registrering, reklamation, fakturerings- och inkassofrågor men också rena informationsfrågor. Registrering av nya kunder, paketering av bropass samt mottagning av kunder i receptionen kan också komma att ingå i arbetsuppgifterna. Kundcentret har öppen mellan 08:00 och 18:15 på vardagar. Längden på arbetspassen kan variera men de flesta passen ligger på 8 timmar. Tjänsten är på heltid. När du anställs får du ca två veckors utbildning och introduktion på plats.
Om dig
Arbetet på Öresundsbron kundcenter samt betalstationer ställer höga krav på självständighet och flexibilitet. Du trivs med ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter och ansvarsområden. För att passa i rollen som kundassistent på kundcentret har du god kommunikationsförmåga och har lätt för att anpassa dig. Du har en förmåga att se vad som behövs göras och är en lösningsorienterad person. Vi ser gärna att du har goda språkkunskaper, gärna i danska och engelska. Är du tvåspråkig är detta meriterande. Viktigt är att du har god serviceförmåga och ger kunderna ett gott bemötande. Vidare är du en punktlig, noggrann och ansvarstagande person som har en god administrativ förmåga.
Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet från kundtjänst och telefonsamtal
• flytande engelska och svenska i både tal och skrift
Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag som planeras att starta omgående.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Paula Lillsjö,
paula.lillsjo@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Lillsjö
paula.lillsjo@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ
KontorsadressSödra Tullgatan 3
Jobbnummer 3419105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.