Kundtjänstmedarbetare till kommande behov
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Brinner du för att ge högsta möjliga service till till kunder? Vill du få en stark merit på ditt CV samtidigt som du får möjligheten till ett spännade jobb där du kan utvecklas och får möjligheten vässa dina administrativa kunskaper? Då kan kundtjänst vara något för dig!
Publiceringsdatum2018-06-11Om tjänstenDenna annons är inte direkt kopplat till en tjänst men är inför ett kommande behov. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara ett företags ansikte utåt och vara behjälplig via telefon, chatt eller e-mail. Arbetet sker i kontorslandskap där du arbetar med dator som främsta verktyg. Centralt när det kommer till kundtjänstarbete är att alltid försöka ge hög service gentemot de kunder som du möter och att du kan ta beslut som gynnar både företaget och kunderna. I tjänsten får du möjlighet att vässa dina administrativa färdigheter samt din förmåga att hantera kunder.
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hjälpa kunder via telefon, chatt eller e-mail
• Administrera ärenden i datorsystem
• Ge kunder en god upplevelse av företaget
Om dig
Vi söker dig som vill utvecklas och som har lätt för att förstå och prata med människor. Kanske har du tidigare jobbat i butik, som säljare eller ser dig själv som en allmänt social person. Viktigt är att du brinner för att hjälpa personer och tycker om att sätta kunder i fokus. Har du tidigare erfarenhet av exempelvis kundtjänst, telefonförsäljning eller administration är det meriterande. Viktigt är att du hanterar svenska och engelska. Talar du exempelvis finska eller danska är detta meriterande!
Vidare ser vi att du trivs med att lösa problem, gillar kundkontakt samt kan arbeta under press. Vidare är det en fördel att vara målmedveten och tävlingsinriktad då det kan förekomma målstyrt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• Flytande i Svenska och engelska, alternativt danska eller finska.
• Social och service minded
• Problemlösande
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Då annonsen inte är direkt kopplad till en tjänst kommer information gällande anställning tas vid ett senare skede. Dock är det ett konsultuppdrag som innebär att du blir anställd av Adecco, för att sedan arbeta ute hos ett kundföretag.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Isak Ahkvik via 0736 847762.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Kundtjänstmedarbetare, Borås, Adecco, Service, Administration,
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-23
Ange följande referens när du ansöker: ref-26437
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsak Ahlvik
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Lilla Brogatan 34
50335 BORÅS
KontorsadressLilla Brogatan 34
Jobbnummer 4196871
Observera att sista ansökningsdag har passerat.