Kundtjänstmedarbetare till CGI Cards

Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-08-15


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-08-15

Om företaget
Cards är en enhet inom CGI som erbjuder bank- och kortrelaterade tjänster till deras nordiska kunder inom bland annat bank och drivmedel. De utvecklar och driver deras egen produkt - CGI Pay Partner 360 - ett komplett system för kort och betalningar. Förutom tekniska lösningar erbjuder Cards kundtjänst, reklamationshantering, bedrägeribevakning och fakturering.

Din roll

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till CGI Cards. I den här rollen blir du en viktig del av deras supportteam där du får arbeta i en stabil och långsiktig organisation med goda möjligheter att utvecklas och på sikt övergå i en fast tjänst.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Besvara inkommande samtal och mejl från bankkunder

Ge service och support i ärenden kring kort, fakturor samt kampanjer

Hantera bedrägeribevakning och genomföra transaktionskontroller

Utföra enklare uträkningar kopplade till kundärenden

Arbeta administrativt i samband med ärendehantering

Samarbeta med kollegor för att utveckla och förbättra rutiner samt processer

Profil
Erfarenhet av kundservice via både telefon och mejl

Flytande svenska och engelska i tal och skrift


Krav på någon av följande erfarenheter

Bankerfarenhet

Erfarenhet från kredit-, betal- eller kortverksamhet

Kunskap om kreditprocesser

Ekonomiutbildning (särskilt om du saknar något av ovanstående erfarenhet)

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är en energifylld och optimistisk person med en positiv inställning och förmåga att sprida god stämning. Du är flexibel, kommunikativ och trivs i en kundorienterad roll där du möter människor med ett professionellt bemötande. Du är van att hantera stress på ett lugnt och strukturerat sätt, arbetar noggrant och tar ansvar för att driva ärenden hela vägen i mål. Med ett lösningsorienterat förhållningssätt och ett intresse för bank- och betalningsområdet bidrar du både till hög service och till att utveckla arbetssätt samt processer.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 1 års konsultuppdrag med mycket god chans till förlängning
Placering: Solna Business Park
Arbetstid: Vardagar 8-17/8.15-17.15

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI Cards med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@clevry.com

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486), http://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Jobbnummer
9460705

Prenumerera på jobb från Clevry Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clevry Sweden AB: