Kundtjänstmedarbetare till Arkadin

Komet / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arkadin är ett av de ledande och snabbast växande globala företagen på den snabbväxande marknaden för tele- och webbkonferenstjänster med verksamhet i 17 länder. Vi gör det möjligt för företag att genomföra möten på ett miljö-, kostnads- och tidseffektivt sätt över telefon med flera deltagare samtidigt, oavsett var de befinner sig. Arkadin rankades nyligen som det 39:e snabbast växande företaget i Deloitte Technology Fast 500 EMEA.

Läs mer om Arkadin på www.arkadin.se

Medarbetare till vår kundservice!

Intresset för våra tele- och webbkonferenstjänster är stort och vi söker därför ytterligare en kundservicerepresentant till vårt kontor på Östermalm i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta med ett ungt och ambitiöst team av människor i en internationell miljö.

Publiceringsdatum
2007-11-13

Arbetsuppgifter
• Hantera ingående och utgående kundsamtal.
• Övervaka tele- och webbkonferenser.
• Uppdatera våra interna databaser och system och administrerar utskick till våra kunder.

För att ge bästa möjliga service till våra kunder är det mycket viktigt att vi alltid är tillgängliga och du arbetar därför i ett team med schemalagd arbetstid vardagar 07.30-19.00.

Den ideala kandidaten har följande färdigheter och erfarenheter:

• Erfarenhet från kundservice / back office eller liknande där telefonen är ett naturligt arbetsredskap
• Bra och professionell telefonröst och duktig på att kommunicera
• God administratör och ordningsam
• Serviceinriktad och gillar att ha kundkontakt och samarbeta internt
• Treårig gymnasiekompetens och gärna någon eftergymnasial utbildning.
• Goda kunskaper i Word, Outlook och Internet Explorer och vana att arbeta i olika databaser.
• Du talar och skriver svenska och engelska flytande. Norska och danska är meriterande.
• Du är engagerad, självgående och har en säljande inställning. Du är drivande, har framåtanda och tycker om att prata med kunder, förklara och ge råd. Du är därför troligen en bra talare och pedagog. Du gillar att ge service!

Du är flexibel i ditt arbetssätt och tycker om att jobba i en mindre organisation samt i en föränderlig miljö. Du är i början av din karriär och trivs i en internationell miljö med högt tempo och snabb tillväxt.

Låter detta intressant?
Skicka ansökan till gustav.hagvall@komet.se Rekryteringsprocessen sköts löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget KOMET AB. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av rekryteringskonsult Gustav Hagvall, tfn 070-459 52 11.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Gustav Hagvall, 0704-595211, gustav.hagvall@komet.se , Rekryteringskonsult

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: gustav.hagvall@komet.se

Företag
KOMET
BOX 1260
16429 Kista
Telefonnummer: 020-252600
E-postadress: rekrytering@komet.se
Mer information på http://www.komet.se

Kontorsadress
Knarrarnäsgatan 7
Kista

Jobbnummer
53753

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet: