Kundtjänstmedarbetare/support till KomMed AB, start omgående!

Ivy Talents / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ivy Talents i Stockholm, Sollentuna, Södertälje, Nyköping, Norrköping eller i hela Sverige

I ljusa fina lokaler vid Skeppsbron sitter KomMed AB. Här finns en öppning för dig som vill kombinera din känsla för god service tillsammans med ett intresse för IT och problemlösning. I rollen som kundtjänstmedarbetare/support välkomnas du till en genuin och familjär arbetsplats med glada medarbetare som alla delar samma värdegrund - att hjälpa andra!Tillsammans med dina kollegor jobbar du aktivt med att guida och stötta kunden i användandet av systemet. Det här är initialt en konsultanställning på 6 månader via The Wofi med ambition till överrekrytering. Du bör se långsiktigt på det här jobbet

KomMed AB grundades 2006 och har alltsedan dess jobbat med att utveckla och erbjuda molnbaserade IT-tjänster riktat mot insamlings- och medlemsorganisationer. Med en gedigen bakgrund inom IT har tjänsten utvecklats för att på bästa möjliga sätt hjälpa kunder till större insamlingsvolymer och/eller en god medlemsutveckling. Genom vår verksamhet önskar vi att kunna bidra till en bättre värld och låta organisationerna kunna fokusera mer på sin kärnverksamhet. Idag har KomMed över 70 kunder och jobbar bland annat med organisationer som Stockholms Stadsmission och Min stora dag. Läs mer om oss (http://www.kommed.se/)

Primära arbetsuppgifter:
• Ge support och guida kunder i KomMed Cloud via mail och telefon
• Hålla i grundutbildningar där du lär nya systemanvändare att använda KomMed Cloud
• Ansvara för växeltelefonen
• Informera och uppdatera kunderna med aktuell information via KomMeds hemsida och KomMed Cloud

Passande profil:
• Tidigare erfarenhet från kundtjänst och/eller support.
• Problemlösare som brinner för att leverera bra service
• God kommunikativ förmåga och ett pedagogiskt förhållningssätt
• Meriterat om du har kunskaper inom Excel eller KomMed Cloud
• Har lätt för att lära sig nya system och vågar ta egna initiativ

I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen tror vi att du värderar en arbetsplats präglad av en stark teamkänsla med högt i tak. Du är noggrann, hjälpsam och intresserad av att lära dig nya saker.

Praktisk information:
Placering: Skeppsbron 28
Omfattning: Heltid, mån-fre 8-17 med möjlighet till flextid
Start: Omgående
Övrigt: Schyssta villkor

Det här är ett konsultuppdrag via The Wofi, ett certifierat bemanningsföretag nischat inom kundtjänst. Vi är kollektivanslutna och våra konsulter får tjänstepension. Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på Emil@Thewofi.se. Vi rekommenderar dig att söka tjänsten redan idag då intervjuer kommer att ske löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-08-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emil Dreca emil.dreca@ivytalents.se +46738795858

Företag
Ivy Talents

Adress
Ivy Talents
KUNGSGATAN, 48
11135 Stockholm

Kontorsadress
KUNGSGATAN, 48, Stockholm

Jobbnummer
4849005

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ivy Talents

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ivy Talents: