Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL" (publicerad 2022-05-02) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm,
Solna,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Är du en effektiv kommunikatör som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en resultatinriktad arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!
Releasy söker fler kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot SL. Här får du leverera den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm. Du hjälper till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. För att trivas i rollen behöver du vara stresstålig, effektiv och tydlig i din kommunikation då en del av uppdraget innebär att kunna leverera en snabb lösning till resenären. God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav. Du kommer att behöva hantera samtal på engelska.
På Releasy får du arbeta i en målinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och uppföljning för att nå våra mål. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett professionellt sätt på svenska och engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.
Publiceringsdatum2021-09-22Arbetsuppgifter• Möta och hantera SLs resenärer via telefon, chatt och mejl.
• Kundtjänst över disk samt vara ute bland våra resenärer.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med mer administrativa uppgifter.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundtjänst, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.
Arbetstider
Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-22:00. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.
Arbetsplatsen är centralt belägen vid T-Centralen i Stockholm. Från hösten 2021 sker arbetspassen kombinerat med kontor och distansarbete hemifrån.
Lön och anställningsgrad
Vi erbjuder anställningar på 90% som inleds med sex månaders provanställning. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.
Ansökan och tillsättningsdatum
Sista ansökningsdag är 2021-10-08 och startdatum för tjänsten är 2021-10-25 som inleds med 2-3 veckors utbildning på heltid.
Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten, kontakta
jake.jamshidnejad@releasy.seObservera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 5987270
Observera att sista ansökningsdag har passerat.