Kundtjänstmedarbetare med tekniskt intresse

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Kundtjänstmedarbetare med tekniskt intresse

Publiceringsdatum
2010-12-23

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Borlänge. Anställningsformen är en timanställning (832). Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via chat och mail, men också brev och fax. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom media, telefoni, hotell och restaurang.

Dina personliga egenskaper
Du har ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens men gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Vi vill också att du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi tror även att du är van att arbeta med datorer och klarar att snabbt förstå en kunds problem och ha förmågan att lösa det effektivt. Vi söker dig som är tekniskt intresserad speciellt inom mobiltelefoni.
Vi erbjuder
En timanställning med start snarast.
Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst, Du får även en kund specifik utbildning där vi går djupare in i det uppdrag du ska arbeta med.
Timlön enligt Unionens avtal, för anställningen gäller Kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser.
Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge.
Facklig kontaktperson är Sandra Strand, Unionen, 0243-214191, sandra.strand@ma.releasy.se
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 3/1.
Intervjuer och tillsättning av tjänsterna kommer att ske löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan välkommen in med din ansökan på www.releasy.se under Jobba hos oss.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Christina Boge, 0703789436, christina.boge@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
BOX 10064
78110 BORLÄNGE

Kontorsadress
KUPOLEN 107 D
BORLÄNGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0243-214100

Jobbnummer
808606

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: