Kundtjänstmedarbetare med start i september
Wrknest AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-07-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med start i september " (publicerad 2022-08-08) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vår kunds nya avdelning äger och utvecklar processen för det operativa kundmötet genom att förbättra, förenkla och effektivisera för våra arbetsgivarkunder. Tillsammans skapar de ett gemensamt arbetssätt som möjliggör att kunden möter en kontaktväg in.
Publiceringsdatum2022-07-16Dina arbetsuppgifter Att ta emot, hålla ihop och återkoppla inkommande frågor: Det gör du bland annat genom att besvara arbetsgivarkundernas frågeställningar, oavsett kanal, på ett tydligt och omdömesfullt sätt. Kan du inte svaret på alla frågorna tar du hjälp av kollegor eller övrig organisation.
Proaktiv information och kommunikation: För att minska antalet repetitiva frågor kommer du och dina kollegor arbeta proaktivt med information till kunder, exempelvis vid systemförändringar. Ni kommer också att bidra med relevant innehåll till exempelvis nyhetsbrev och samt genomföra nätverksträffar. I ert arbete samverkar ni med kollegor inom övriga avdelningen.
Utveckling & Analys: Som en del i avdelningen kommer du att aktivt bidra till att ni kontinuerligt analyserar och utvecklar era arbetssätt. Du och dina kollegor är också vår kunds öra för kundernas behov och upplevelse av våra tjänster. Det innebär bland annat att utifrån fakta om kundernas beteende och behov driva en ökad digitalisering och självservice.
Vi söker dig som
Är ansvarstagande och har god förmåga till självledarskap.
Är kundorienterad och tycker att det är riktigt kul att skapa ett bra kundmöte.
Är nytänkande och ser möjligheter till förbättringar i arbetssätt och rutiner.
Driven
Kan vara med och driva förändring
Kommunikativ
För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet från kundnära roller och trivas med att prata i telefon eftersom det är ett av de främsta arbetsverktygen.
Vi tror också att du har en eftergymnasial utbildning från universitet eller högskola till exempel inom samhällsvetenskap eller ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har också goda kunskaper i svenska i tal och skrift då du kommer att ha daglig kundkontakt.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom pensionsområdet, gärna specifikt tjänstepensioner.
Övrig informationOmfattning: Heltid
Start: 22-09-01
Avslut: 22-12-31
Plats: Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 6827131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.