Kundtjänstmedarbetare med SAP-kompetens
Uniflex Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2012-05-23Beskrivning av jobbetVi söker nu för kunds räkning en duktig kundtjänstmedarbetare.
Arbetet består i att ta emot samtal och mail från kunder angående frågor, klagomål, fakturering, leverans och order. Du kommer att jobba med hela processen allt ifrån orderläggning, problemlösning, leverans, bevakning till fakturering, artikelhantering och reklamationer
Dina personliga egenskaperFör denna tjänst söker vi en person som är socialt kompetent, kan hålla många bollar i luften, är inte rädd att hugga i och som har ett bra driv och initiativ förmåga. Du ska ha gymnasiekompetens och goda kunskaper i Officepaketet och SAP. Du har goda kunsskaper i svenska och engelska och kan du finska är det meriterande, Det är även meriterande om du har erfarenhet ifrån liknande tjänster eller ifrån service sedan tidigare. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-22
Ange följande referens när du ansöker: 5838
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 1251950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.