Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av order!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
2015-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av order!" (publicerad 2015-09-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Är du en kundorienterad person med intresse för varuflöden och ordersystem? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig hos vår kund i Upplands Väsby!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som en del av Kundtjänstteamet hos vår kund kommer du ta emot och behandla inkommande ordrar i deras system direkt från kunder på ett professionellt och tidseffektivt sätt. Du kommer att hantera frågor och problemställningar från kunder och utifrån detta hitta lösningar och nya möjligheter för smidiga processer från order till leverans. Vidare kommer du hantera komplexa system och arbeta för att sammanlänka dessa till logiska och enkla flöden. Du kommer även att hämta kundorderinformation via kontinuerliga kundkontakter och analysera ordermönster.
Vem trivs här?
Har du en eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik, kommer du ha goda förutsättningar för att lyckas i tjänsten. Då kunden arbetar i SAP är det meriterande om du har erfarenhet från det. Vidare tror vi att du har erfarenhet från liknande arbete, gärna inom FMCG. Då kunden är ett internationellt bolag behöver du vara flytande i både svenska och engelska.
Som person är du driven, social och engagerad! Du vill gärna driva utveckling och du har en förmåga att förklara komplexa flöden på ett sätt som gör det lätt att förstå.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tills vidare med stora chanser till övertag av kund. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-04-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCamilla Dahlström 08-59898130
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2240068
Observera att sista ansökningsdag har passerat.