Kundtjänstmedarbetare med ekonomiprofil

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Kundtjänstmedarbetare med ekonomiprofil

Publiceringsdatum
2011-01-21

Dina arbetsuppgifter
Vi söker kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Linköping. Anställningsformen är en timanställning (832). Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom media, telefoni, hotell och restaurang.

Dina personliga egenskaper
Du har ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens men gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Vi vill också att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vi tror även att du är van att arbeta med datorer och klarar att snabbt förstå en kunds problem och ha förmågan att lösa det effektivt. Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänstarbete och/eller bank eller liknande.
Vi erbjuder
En timanställning med start 4/2.
Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst, Du får även en kundspecifik utbildning där vi går djupare in i det uppdrag du ska arbeta med. Utbildningen genomförs för dem vi väljer att anställda enligt nedan:
4/2 13:00-16:00
7/2-11/2 8:00-17:00
Du kan komma att bli schemalagd mellan 6:00-22:00 måndag-söndag.
Timlön enligt Unionens avtal, för anställningen gäller Kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser.
Arbetet utförs från vårt kontor i Linköping.
Facklig kontaktperson är Jonas Bågenmark, Unionen, 0704-447337.
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 31/1.
Intervjuer och tillsättning av tjänsterna kommer att ske löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan välkommen in med din ansökan på www.releasy.se under Jobba hos oss.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Anna-Lena Karlsson, 0703-845940, anna-lena.karlsson@releasy.se

Facklig kontakt
Jonas Bågenmark, 0704-447337

Företag
RELEASY CUSTOMER MANAGEMENT AB

Adress
RELEASY CUSTOMER MANAGEMENT AB
BOX 15075
58015 LINKÖPING

Kontorsadress
TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-350900

Jobbnummer
829249

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: