Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Live it

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-11-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Live it har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Live it en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Sedan 2005 har Live it låtit Sverige uppleva och idag är de marknadsledande inom upplevelsepresenter. Tack vare deras många samarbeten med de bästa arrangörerna i landet får kunderna den högsta kvaliteten och över 2 000 upplevelser att välja bland. Live it erbjuder en helsvensk och rikstäckande upplevelseplattform med presenter för både privatpersoner och företag. Med 100% bytesrätt inom hela sortimentet säkerställer de både nöjda och upplevande kunder. I komplement av produktsortimentet från Greatdays och My day får kunderna ett brett och tillgängligt utbud av upplevelser som är enkla att köpa och uppskattade att få.


Dina arbetsuppgifter
Det här är en serviceinriktad roll och du kommer att vara en av ett team vars mål är att ge kunderna en sensationell kundupplevelse i alla deras kanaler. Live it är övertygade om att mötet med deras kunder är helt avgörande. Att skapa en relation med kunden, leda den genom deras produktportfölj och att passionerat berätta om alla fördelar leder både till försäljning och en fantastisk kundservice. Till största del är arbetet operativt med att ta emot och hantera ärenden, samt försäljning kunder. I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt, samt möter de kunder som kommer direkt till deras två butiker. Butikerna finns på Stureplan och i anslutning till kontoret på Södermalm. Ärendena är av varierande karaktär: Vilket innebär allt från att rekommendera och sälja upplevelser, till att lösa praktiska problem som att boka, byta och förlänga upplevelser. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till deras kunder.

Du tillhör Service & Sales teamet som i och med denna rekrytering blir totalt tio personer. Initialt introduceras du till att fokuserat ta hand om Greatdays kunder, men planen är att rollen kommer att gälla samtliga varumärken på sikt. Alla samarbetar nära i teamet oavsett varumärkesfokus. Du kommer även ges en gedigen introduktion där du får träffa alla delar av organisationer, för bästa möjliga upplärning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom service, kundkontakter och/eller butiksförsäljning
• God datorvana och lätt att förstå nya system
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Intresse för försäljning
• B-körkort är meriterande.

För att lyckas i rollen trivs du med mycket kundkontakt och är serviceinriktad där du säkerställer att servicenivåerna håller den standard som eftersträvas gentemot kunderna. Vidare är du nyfiken och har en positiv inställning. Vi tror att du är engagerad och självgående där du har ett drivet och initiativrikt tankesätt. Du har förmågan att fatta egna beslut samtidigt som du inte är rädd för att be om hjälp vid behov och arbeta prestigelöst. Därtill är du strukturerad och kvalitetsmedveten i ditt arbetssätt. Vidare är du en person som jobbar bra i team och du är öppen som person.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Södermalm
Lön: Enligt överrenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, Liveit, Stockholm, upplevelser, butik, butiksbiträde, kundservice, säljare, försäljning, kundupplevelse, team, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6091867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: