Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2022-02-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia" (publicerad 2024-08-07) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås,
Ulricehamn,
Vårgårda,
Tranemo,
Herrljunga eller i
hela Sverige Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!
Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Telia.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas och lyckas!
Våra förmåner:
• Frukost
• Frukt
• Massage under arbetstid
• Rabatterat pris hos Fitness 24/7
• Rabatterat pris hos frisör och barberare
• Rabatterat lunchhäfte hos Astern
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Terminalglasögon
• Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood
• Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa med ytterligare förmåner
• Mängder med utvecklingsmöjligheter
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med deras ärenden. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.
Snabbfakta
Roll: Kundtjänstmedarbetare
Stad: Borås
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal.
Arbetstider: Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum: 2022-03-18
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Generella krav:
• Har fyllt 18 år
• Har en godkänd gymnasieutbildning
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Malin Fredriksen på
malin.fredriksen@releasy.sePubliceringsdatum2022-02-15Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.
Din personliga profil
Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål. När det kommer till supportärenden är det en stor fördel att du kan förutse problem och skapa alternativa planer för att jobba så systematiskt och effektivt som möjligt i samtalet med kunden.
Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6347248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.