Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Publiceringsdatum
2024-08-07

Om tjänsten
- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal, mejl och chatt
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Fokus kommer att vara på service och support, även administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang
- Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer - Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är 2024-09-04.
Kvalifikationer och färdigheter

- Gymnasieexamen
- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- God dator- och systemkompetens
- Starka kommunikationsfärdigheter
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), https://releasy.se/

Jobbnummer
8828141

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: