Kundtjänstmedarbetare Contact Center CKA
Swedavia / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedavia i Upplands Väsby,
Sigtuna,
Solna,
Stockholm,
Norrköping eller i
hela Sverige Kundservice är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar för att på bästa sätt kunna möta och ge service åt flygplatsens kunder och resenärer. Ett av kundservice områden är Swedavia Contact Center. Här arbetar vi med att besvara inkommande ärenden till alla Swedavias 10 flygplatser. Inom Contact Center finns CKA som ansvarar för kundtjänst till Swedavias samtliga parkeringar.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som kundtjänstmedarbetare ge service till våra kunder via ett flertal olika kanaler, bland annat telefon, mejl, chatt, men också genom samtal i intercom-systemet från någon av Swedavias parkeringar. Du kommer att få arbeta med våra parkeringar och få till uppgift att hjälpa, felsöka och åtgärda problem som uppstår och som är orsaken till att frågor uppstår hos våra parkeringskunder och parkeringsvärdar.
Du kommer att få lära dig om de olika produkter och tjänster som Swedavia erbjuder och hur du kan informera om dessa för att på bästa sätt kunna hjälpa resenären. För att lyckas med ditt arbete på Contact Center behöver du sätta dig in i verksamhetens olika delar.
Din profil
Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk. Förmågan att se kundens världsbild och perspektiv är viktig för oss, likaså att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt.
Du är bekväm med att arbeta i en telefonintensiv kundservicemiljö och kan på ett lugnt, konsekvent och flexibelt sätt bemöta stressade människor. Du har en analytisk förmåga och ett väl utvecklat ordningssinne. Du är kommunikativ och har en kreativ förmåga som innebär att du kan hantera olika slags situationer och relationer med både kunder, resenärer och kollegor. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och att du i alla situationer vill leverera utmärkt kundservice.
Vidare har du goda kunskaper i minst svenska och engelska men vi ser det som meriterande med ytterligare språkkunskaper. Du är bekväm med teknik och skräms inte av att lära dig nya IT-system. Du har erfarenhet från arbete på Contact Center eller motsvarande erfarenheter.
Vi erbjuder
På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. Gillar du dessutom att få en överblick över verksamheten, få snabb återkoppling och utvecklas personligen med eget ansvar då är definitivt Contact Centeren arbetsplats för dig. Vi tillämpar På
www.swedavia.se/jobb kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.
Anställning och kontakt
Anställningen är en tillsvidareanställning. Din arbetsplats kommer vara placerad på Stockholm Arlanda Airport och arbetstiden kommer vara schemalagd enligt ett löpande schema med treskift, där nattarbete förekommer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Nordberg, Chef Contact Center CKA, 0738677818.
Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du ://www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/sakerhetsprovning.html.
Välkommen med din ansökan senast den 23 maj 2018. Urval sker löpande och anställningen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Treskift Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Nordberg
linda.nordberg@swedavia.seFöretagSwedavia
AdressSwedavia
Box 190 45
10316 Stockholm-Arlanda
KontorsadressBox 190 45
Jobbnummer 4140022
Observera att sista ansökningsdag har passerat.