Kundtjänstmedarbetare bank till vårt kontor i Tierp
Länsförsäkringar Uppsala / Kundservicejobb / Tierp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Tierp,
Älvkarleby,
Östhammar,
Gävle,
Sandviken eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Länsförsäkringar Uppsala i Tierp,
Östhammar,
Uppsala,
Enköping eller i
hela Sverige Att jobba i ett företag med 147 000 ägare är annorlunda. Det påverkar nästan allt vi gör. Vi måste till exempel vara extra bra på att se och förstå de verkliga behoven hos människor och företag som lever och verkar här. Men vi kan också tänka mer långsiktigt och bidra till hållbarheten i vårt län, på riktigt. Helt enkelt engagera oss i sådant som vi vet ligger våra kunder varmt om hjärtat. Tillsammans skapar vi trygghet och förverkligar drömmar.
Vi erbjuder dig att ta ansvar för det första personliga intrycket av Länsförsäkringar för våra kunder och ägare i Tierpstrakten. Ett utåtriktat och omväxlande jobb i ett litet ambitiöst team. Vi jobbar tillsammans med fastighetsförmedlingen i gemensamma lokaler. Vi jobbar nära varandra, har kul tillsammans och gör många gemensamma affärer. Det händer mycket i vår verksamhet och du blir oerhört viktig i vårt mål att skapa en kundupplevelse i världsklass.
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du mestadels med service och försäljning av våra tjänster kring spara och betala. Du möter våra nya och befintliga kunder som kommer in på kontoret samt som hör av sig via våra övriga kanaler. Egna bokade möten förekommer också. Du arbetar mot uppsatta mål och samarbetet i gruppen, på kontoret och med övriga kollegor på bolaget är oerhört viktigt för att kunden ska få vårt bästa bemötande.
Här är kunderna lite viktigare
Eftersom vi ägs av våra kunder så får begreppet kundservice en annan innebörd. Det är inte bara något vi ska leverera utan något i vårt DNA. Länsförsäkringar Uppsalas värdeord är affärsmässighet, handlingskraft och engagemang. Allt vi gör präglas av detta, och det är också egenskaper vi söker hos dig.
I din roll behöver du vara lyhörd för kundens behov och se helheten i kundmötet. Du kan på ett enkelt sätt prata bank och är en utåtriktad säljare med driv oavsett i vilken kanal du möter kunden. Du bidrar med positiv energi i gruppen, har lätt för att samarbeta samt är prestigelös och flexibel att kunna hjälpa till där det behövs.
Vi ser gärna att du är hemma i Tierp och att du har tidigare erfarenhet av försäljning och service, gärna av bank- och/eller försäkringsprodukter. Du förstår värdet av affärsmannaskap för att åstadkomma goda resultat. Vi värderar om du har kunskap om Länsförsäkringars produkter, tjänster och system. Vi ser gärna att du är en person som kan vara en drivkraft när vi fortsätter utvecklingen av det digitala kundmötet.
Vi vill spegla våra kunder och kunna möta dem på bästa sätt. Därför läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför vår verksamhet. För att försöka vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering så använder vi tester i samband med ansökan.
Mer information
Tjänsten är ett vikariat på heltid under perioden 2020-01-02 till 2021-02-28.
Vill du veta mer om rollen och Länsförsäkringar Uppsala kontaktar du kontorschef Åsa Stafberg på 018-68 56 32.
Facklig kontaktperson för Forena är Camilla Aspius, telefon 018-68 55 93.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2019-11-28ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLänsförsäkringar Uppsala
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "146384".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Länsförsäkringar Uppsala (org.nr 517600-9529)
Jobbnummer 4966803
Observera att sista ansökningsdag har passerat.