Kundtjänstmedarbetare
Vygon Sweden AB / Butikssäljarjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vygon Sweden AB i Skellefteå Som kundtjänst-medarbetare är du order- och receptionsansvarig. Du har en central och viktig roll att ansvara för reception, telefonväxel och företagets gemensamma utrymmen. Denna roll innebär att vara företagets ansikte utåt och den första kontakten för kunder och andra personer som ringer, eller besöker företaget.
Bra kunskap inom Officepaketet & goda svenska- och engelskakunskaper är ett måste. Ytterligare språk som franska/danska/finska är meriterande.
Vi söker en person som har en god förmåga att se helheten och samtidigt är noggrann och effektiv i sitt arbetssätt; en som kan behålla lugnet i stressade situationer och tycker om att uttrycka sig i tal & skrift.
Vi letar en teamplayer som vill bidra till gruppens framgång.
Arbetet innebär kundkontakt via telefon & e-mail, samt administrativa uppgifter som ordermottagning & fakturering/kundadministration.
Då vi säljer medicinska hjälpmedel är erfarenhet från sjukvården ett plus.
Kontakt av rekryterings-/bemanningsföretag undanbedes, då vi sköter rekryteringen själva.
Publiceringsdatum2013-09-03Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid. Tidsbegränsad anställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning.
Tillträdesnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-30
Skicka din ansökan med personligt brev och CV via E-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anette.hood@vygon.seKontaktAnette Hood
anette.hood@vygon.seFöretagVygon Sweden AB
AdressVygon Sweden AB
Högströmsgatan 16
93133 SKELLEFTEÅ
KontorsadressHögströmsgatan 16
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0910-88450
Faxnummer: 0910-88454
E-postadress:
info@vygon.se Jobbnummer 1643115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.