Kundtjänstmedarbetare
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-11-13Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2-3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetMer information ges vid en eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterDu spelar en central roll i att stödja och optimera verksamheten. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att inkludera att erbjuda support i olika logistikfrågor samt att delegera arbetsordrar till arbetsledare. Du har också ansvar för att hantera och säkerställa korrekt debitering i enlighet med företagets riktlinjer. En viktig del av rollen innebär även att administrera och uppdatera siffror relaterade till containrar i det interna systemet för att säkerställa noggrannhet och effektivitet i lagerhanteringen.
• Stötta logistik och lagerverksamheten i diverse frågor
• Delegera arbetsorder till arbetsledare
• Hantera och säkerställa debitering
• Administrera siffror gällande containrar i internt system
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
• Meriterande med erfarenhet inom logistik eller lager
• Flytande svenska och engelska, både tal och skrift
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är bra på att kommunicera, är uppmärksam och tillmötesgående i kunddialoger. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar samtidigt som du motiveras av att ge förstklassig service. Du trivs med att ta mycket egna initiativ, agera problemlösande och har förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Som person är du hjälpsam och ställer alltid upp och stöttar ditt team. Vidare är du en driven och motiverad person som tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt David Renblad
david.renblad@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8255442
Observera att sista ansökningsdag har passerat.