Kundtjänstmedarbetare

Miljonbemanning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Miljonbemanning AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Nu söker vi för kundsräkning en kundtjänstmedarbetare

Vi söker en person som brinner för service och som är specialist på att möta kunden. Kan styra samtalen och är van med missnöjeshantering. Arbetet sker i huvudsak via telefon men som även kan kommunicera i skrift med att hantera ärenden via webb och andra digitala kanaler. Har dokumenterat goda datakunskaper, skriva i kaxt och vana att arbeta i flera datorprogram och CRM.

Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift och kan formulera sig väl kortfattat. Meriterande är erfarenhet inom felanmälan kundtjänst.

Publiceringsdatum
2020-02-05

Arbetsuppgifter
Ta emot felanmälan och frågor från hyresgäster och övriga intressenter via telefon och webb, samt registrera alla ärenden i ärendehanteringssystemet Lime och i vår interna teamportal.

Du jobbar självständigt, med stöd från hela teamet, mot verksamhetens gemensamma mål.

I övrigt deltar du aktivt i förekommande eller nya uppgifter inom Kundcenter.

PERSONLIGA EGENSKAPER

För att trivas i rollen som kundcentermedarbetare har du en hög känsla för service samt en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Du trivs med att bemöta kunder över telefon och ser varje samtal som en ny möjlighet att hjälpa eller lösa kundens problem. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att jobba i en mångkulturell miljö.

Du jobbar med datorn och telefonen som dina främsta arbetsverktyg. Vi söker dig som har förmågan att se och möta våra kunders behov. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete.

Du arbetar resultatorienterat utan att tappa känslan för service. Du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen.
Som person är du positiv och ser lösningar istället för problem.

KRAV

Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.

ARBETSLIVSERFARENHET OCH KUNSKAPER

Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservicearbete, gärna kundtjänst/callcenter, med telefonen som verktyg.

Erfarenhet av att ta emot och registrera kundärenden.
Kunna följa och tillämpa rutiner och skriftliga anvisningar.

Övriga krav
Flytande svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska.
God administrativ förmåga.
God datorvana samt kunskap i MS Office.

Tjänsten är på heltid

Start: 18 februari 2020 fram till 31 december 2020

Varaktighet, arbetstid
Heltid 2020-02-18 till 2020-12-31

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Miljonbemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Miljonbemanning AB (org.nr 556959-9318), http://www.miljonbemanning.se/

Arbetsplats
Miljonbemanning

Jobbnummer
5081122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Miljonbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Miljonbemanning AB: