Kundtjänstmedarbetare
Kommanditbolaget Jem & Fix/ Kommanditbolaget Harald Nyborg / Butikssäljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kommanditbolaget Jem & Fix/ Kommanditbolaget Harald Nyborg i Ospecificerad arbetsort Om jem & fix:jem & fix öppnade sin första butik i Sverige år 2005 och sedan dess har kedjan snabbt expanderat för att idag verka på över 50 orter i Sverige. Kedjan är expansiv och vi bygger nya butiker löpande. jem & fix verkar i Sverige, Danmark & Norge. Vi är ett familjeägt företag som ingår i Harald Nyborg koncernen med över 200 butiker i Norden och en omsättning på ca: 8 miljarder SEK.Vår affärsidé är att erbjuda varor till låga priser eller som vi själv väljer att kalla det "Alltid äkta Lågpris". Hos oss på jem & fix skall kunden vara säker på att alltid få mest för pengarna! Detta uppnår vi genom att tillämpa en lågkostnadsstruktur som genomsyrar hela organisationen, vi drar helt enkelt inte på oss onödiga kostnader. Vi vänder oss till prismedvetna konsumenter och proffskunder, med ett välanpassat sortiment som täcker de flesta behoven av byggmaterial och produkter till hus, hem och trädgård. Vårt svenska huvudkontor ligger i Landskrona.För att trivas i rollen bör du- ha en fingertoppskänsla för kundservice och ett brinnande intresse för människor- ha systemvana, samt ett omfattande system- och processtänk- ha ett ordningssinne som heter duga och drivas av att arbeta i en miljö där förändrings- och utvecklingstakten är hög- vara flexibel och prestigelös- vara ansvarstagande och operativ- vara analytisk och se löpande utveckling och konstanta förbättringar kring kundupplevelse/kundresa, samt av flöden som en självklarhetKrav för tjänsten- Dokumenterad erfarenhet av arbete i kundtjänst- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på såväl svenska som engelska- B-körkort, samt tillgång till bilMeriterande- Erfarenhet av kundtjänstarbete inom e-handel- Erfarenhet av affärssystem såsom ASPECT 4- Erfarenhet av ärendehanteringssystem såsom TOPdesk- Intresse för bygg, hem och trädgårdTjänsten är fördelad mellan jem & fix 50% och Harald Nyborg 50%. Arbetsställena är förlagda i Svalöv och LöddeköpingeSom operativ kundtjänstansvarig hos jem & fix och Harald Nyborg så har du det yttersta ansvaret för att all kundkommunikation via telefon, e-mail och sociala medier sker på ett vis som ger nöjda kunder, samt att uppsatta mål nås. Tjänsten innebär stor variation, då ärenden som rör både vår webbshop och våra fysiska butiker hanteras.
Publiceringsdatum2019-06-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-12
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst
FöretagKOMMANDITBOLAGET JEM & FIX/ KOMMANDITBOLAGET HARALD NYBORG
Jobbnummer 4830016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.